Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DPL-Logistik har kontaktet mig med billig fragt - andre der kender til deres service

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 91
Fra  Urskiven.dk Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Blev søndag aften tilsendt en mail fra en David Christensen DPL-Logistik.

Han tilbyder at DPL-Logistik kan levere vores pakker i hele Danmark for 49 kr til private og 42 kr for erhvervs pakker 0-10 kg og +5 kr hvis pakken er imellem 10-20 kg

De tilbyder gratis afhentning på vores adresse - og har bla PostDanmark som samarbejdspartnere i udkants Danmark - og det koster ikke ekstra, de overtager derimod gerne vores Webpack-aftale

Er der andre Aminoer der har fået dette tilbud ?

Er der andre Aminoer der har erfaringer med dette firma - eller kender det ??

Jeg syntes det er mærkeligt i denne sag er:

Tidspunktet David Christensen skriver til os på
Du kan ikke Google firmaet
Ingen hjemmeside
Tlf nummer er hemmeligt (har ikke ringet før jeg hører om andre har erfaringer med dem)
David Christensen mailer fra en Gmail.com adresse

Tak for jeres tilbage meldinger, da umiddelbart kunne det godt være et godt alternativ til PostDanmarks priser :0))

Finn - NoShop.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Finn

Jeg arbejder selv i et logistik firma (BSL A/S - Og mit firma kan du godt slå op Smile). Mit kendskab til DPL er at det skulle være Deutsche Palleten Logistik.

Men om de begynder en offensiv i danmark på pakkedistribution ligesom DB-schenker, Bring og andre udenlandske distributører ved jeg ikke...

Umiddelbart er de priser ikke sindsoprivende gode, og specielt taget i betragtning af at de "delvist" benytter post danmark hvor de ikke selv dækker tror jeg ikke det er noget der er værd at bruge mer tid på.

Vi driver Lager/logistik virksomhed (varemodtagelse, pluk/pak, forsendelse osv.) for mange forskellige kunder indenfor e-shop og generel, hvor det er helt eller delvist udliciteret, og vi sender en nogenlunde stor mængde pakker dagligt. 

Vil du gerne vide mere er du mere en velkommen til at kontakte mig i en PB, eller på mail...

Mvh Rune Krogh

 

  

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 03:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Finn Koch:
Tidspunktet David Christensen skriver til os på
Du kan ikke Google firmaet
Ingen hjemmeside
Tlf nummer er hemmeligt (har ikke ringet før jeg hører om andre har erfaringer med dem)
David Christensen mailer fra en Gmail.com adresse

Du svarer vel næsten selv på dit spørgsmål, uden jeg kender "virksomheden" så er der nok indikatorer på at jeg ikke har nok pionergejst til at prøve.....

Men skal vi lade tvivlen komme ham tilgode, så kan han jo være en salgsagent eller formidler, but still GMail, hemmeligt no. og ingen hjemmeside at referere til...

Gør det let for dig selv:

  • Bed om deres adresse CVR.
  • Bed om 6 referencer, 2 små virksomheder, 2 mellem, 2 store der bruger dem inkl. kontaktperson
  • Bed om en kopi af hans fragtfører- transport forsikring
  • Bed ham oplyse hvilken organisation han er medlem FDE, ITD eller?

Jeg har slået DPL-Logistik op i NN Erhverv, der findes der ikke nogen DPL-Logistik eller David Christensen (men ok han behøver jo ikke være nævnt i NN Erhverv)

Resten skriver jeg lige i en PM

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Finn Koch:

Blev søndag aften tilsendt en mail fra en David Christensen DPL-Logistik.

Firmaer, som ik overholder spam lovgivningen, er altid en skidt ting... Især når det gælder følsomme områder i et firma...

Firmaet DPL Logistik er en større spiller på det tyske marked, men mig bekendt, så benytter de deres egne interne mails og ik gmails...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 04:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der er nok lige mange tilfældigheder nok.

Som Fashion-Seller siger har de egne mails med @dpl-pooling.com se her

Samt at det ser ud til de de kun arbejder i Tyskland.

Der er vist nogen der gerne vil forveksles med andre til en forandring ;-)

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Finn,

Har du et behov eller finder du de nævnte priser fra DPL attraktive, kan vi matche de priser.

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten:

Hej Finn,

Har du et behov eller finder du de nævnte priser fra DPL attraktive, kan vi matche de priser.

Hej,

jeg kunne muligvis være interesseret. Send gerne prisliste med andre oplysninger til brian ( snabel a ) bannerprint (dot) dk

Fra Frederikssund
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 91
Fra  Urskiven.dk Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tak for tilbagemeldingerne.

Jeg kunne også google mig til at de var på det Tyske marked, men ingenting om en Dansk afdeling.

Har snakket lidt med fyren på tlf - fik lidt referencer, som jeg også har ringet til, men han referer til at han er afd fra Italiensk firm ?

Han er ikke den typiske storsælger at snakke med, siger også at hjemmeside er på vej op - og at de vil gå i luften med projektet d. 12/12-2011.

Fik et par andre referencer, som jeg også snakkede med og begge er selvfølgelig spændte da de sender større pakker end os og derfor rigtig store besparelser i vente, men begge er dog stadig lidt tilbageholdende.

Min aftale er at vi venter til inde i det nye år, da vores pakker er forholdsvis små og derfor ikke koster det helt vilde hos PostDanmark - og mange kan gå som storbreve, men derfor vil man jo gerne sparer lidt penge :0)

Jeg syntes at er der andre der hører noget eller finder ud af noget, så smid lige et indlæg

Finn

Fra Vejen
Tilmeldt 19. Jun 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes umiddelbart det hele lyder lidt luftigt og måske osse en smule useriøst. Som Exportinnovation skrev, synes jeg osse du skal bede om kopi af fragtførerforsikringen. Transportområdet er i de senere år blevet indtaget af en række mindre seriøse aktører - som typisk operer på markedet for småforsendelser - uden ret meget indblik i de forskellige regler der gælder. Det kan i sidste ende blive en temmelig dyr fornøjelse for kunderne, da de ofte bøvler med at få erstattet deres forsendelser. Så kan det godt være priserne virker billige - men hvad hjælper det hvis du i tilfælde af skade eller bortkomst ikke kan få dine varer erstattet?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)