Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg nøjes med Paypal i min e-handel?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 27. May 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer !

Jeg er i gang med at lave en wordpress blog med e-commerce plugin således jeg kan sælge produkter. Det er en meget simpel side og jeg har kun få midler da jeg er studerende. Men jeg vil rigtig gerne igang, og synes det er super spændende !!!!

Kan jeg "nøjes" med en paypal betalingsløsning eller er det død-nødvendigt med dankort betaling også?

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan så meget kun anbefale en dankort løsning, så dine kunder ikke skal væk til en tredjeparts løsning for at betale. Du vil miste utroligt mange mulige kunder på den måde, da de dermed ikke ville føle sig trygge over at skulle indtaste sine oplysninger på en helt anden side.

Så hvis det er muligt, så gør sådan, at dine kunder kan betale PÅ din side, og ikke skal væk fra den. Og så ville det da kun være lækkert hvis du kunne tilbyde at tage imod alle kort Skype-Wink

Fra Jelling
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 43
Fra  Lukic Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Jeg mener at havde læst et sted at det kun er 5% af Dansker som kun har Dankort og ikke VisaDankort. Oftest er det de ældre folk som kun har Dankort tilbage. Du kan evt prøve at ringe til PBS for at får den korrekte info, men jeg er sikker på at vi ikke er lang fra.

Så ud fra den del så kan du fint bruge PayPal, dog skal du lige tænke på at PayPal har relativt høj transaktions afgift 2.9 % i forhold til andre servicer.

Tilmeldt 27. May 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Grunden til jeg spørger er, at det slog mig hvor lidt jeg i virkeligheden selv bruger mit Dankort når jeg handler. Det er gået SUPER stærkt og det er sket i år, og har nærmest skiftet til Paypal som favorit da jeg synes det er super nemt. Hvis Ebay indtager større markedsandele i Danmark tænker jeg også danskerne bliver mere "ok" med at bruge Paypal og så er det måske fremtiden? Hvad mener du om det?

Tilmeldt 27. May 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret i det med de høje afgifter, det er den negative side. Men hvis alternativet er en PBS pakke til 800.- om måneden inkl. alle kort, så er der alligevel også et forholdsvis stort spænd. Det er klart en dårlig forretning hvis jeg sender 80% af mine kunder videre fordi jeg ikke tager Dankort/visa -Så skal jeg jo bare have det..

Dem jeg skal sælge til er de 15-30 årige, så PayPal skulle gerne være trustworthy.

Fra Jelling
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 43
Fra  Lukic Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det folk fra DK eller vil du også sælge til udlandet ?

Tilmeldt 27. May 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan være i tvivl om udlandet er for stor en mundfuld, men som udgangspunkt DK.

Fra Rødovre
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Mahler:
Det er klart en dårlig forretning hvis jeg sender 80% af mine kunder videre fordi jeg ikke tager Dankort/visa

Så vidt jeg ved er det kun dankort du ikke kan tage med paypal, så visa/dankort kan du godt


Fra Skibby
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 22
Fra  XXX Butikken Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Om ikke andet så har de 15 til 18 årige vel ikke dankort men visa elektron eller maestro eller hvad de hedder. Dem kan du tage via paypal.

Du kan også tage visa kort via paypal. Så det er stort set resten af befolkningen, minus de 5% som tidligere er nævnt og dem som slet ikke har kreditkort af den ene eller den anden årsag.

Du kan, med paypal, få en betalings api så man ikke forlader din side ved betaling med kort. det er forholdsvist simpelt at sætte op, og så er man ude over at folk helst vil blive på siden.

De er ret dyre når man modtager betalinger. Men det er jo også forholdsvist hurtigt at skifte til pbs hvis du skulle ende med at sælge så meget at det kan svare sig.

Med paypal kan du i hvert fald komme gratis i gang.

Dankort er det tåbeligste kort i verden som udelukkende er nødvendigt i danmark fordi vi ikke kan gennemskue at visa er det samme. Men netop af samme årsag er det en ting der skræmmer nogle væk. Så uanset hvor meget man drejer tingene mister man nok lidt salg på ikke at have dankort betaling.

Fra Valby
Tilmeldt 16. May 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Quubii.com Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

En gylden regl siger at man skal kunne betale med alle type betalingsmiddeler i en shop, men men i dit tilfælde vil jeg foreslå at staarte med Paypal og så se om der er nogen der henvender sig med betaligsproblemer, (ja jeg ved godt nogen ikke siger noget og bare køber et andet sted)

Så vidt jeg husker kan du med en firmaløsning, tilpasse Paypal så den minder meget om din side og derved op en større tryghedeffekt, men det er lidt tid siden jeg har arbejdet med det, så kender ikke de muligheder paypal stille tilrådighed pt.

mvh

Claus

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)