Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg nøjes med Paypal i min e-handel?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 27. May 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer !

Jeg er i gang med at lave en wordpress blog med e-commerce plugin således jeg kan sælge produkter. Det er en meget simpel side og jeg har kun få midler da jeg er studerende. Men jeg vil rigtig gerne igang, og synes det er super spændende !!!!

Kan jeg "nøjes" med en paypal betalingsløsning eller er det død-nødvendigt med dankort betaling også?

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan så meget kun anbefale en dankort løsning, så dine kunder ikke skal væk til en tredjeparts løsning for at betale. Du vil miste utroligt mange mulige kunder på den måde, da de dermed ikke ville føle sig trygge over at skulle indtaste sine oplysninger på en helt anden side.

Så hvis det er muligt, så gør sådan, at dine kunder kan betale PÅ din side, og ikke skal væk fra den. Og så ville det da kun være lækkert hvis du kunne tilbyde at tage imod alle kort Skype-Wink

Fra Jelling
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 43
Fra  Lukic Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Jeg mener at havde læst et sted at det kun er 5% af Dansker som kun har Dankort og ikke VisaDankort. Oftest er det de ældre folk som kun har Dankort tilbage. Du kan evt prøve at ringe til PBS for at får den korrekte info, men jeg er sikker på at vi ikke er lang fra.

Så ud fra den del så kan du fint bruge PayPal, dog skal du lige tænke på at PayPal har relativt høj transaktions afgift 2.9 % i forhold til andre servicer.

Tilmeldt 27. May 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :