Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En plads til min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har i dag en hjemmeside, som er forholdsvis ny. Jeg har en udbyder som er meget dyr og leder derfor efter et sted hvor min hjemmeside kan ligge og hvor jeg har mulighed for selv at sætte billeder ind, ændre i priser tekst osv. 

Min hjemmeside ligger ved danaweb og jeg kan forstå at de bruger et bestemt system og det er vidst ikke alle steder man kan få overført sin hjemmeside? Eller hvad? 

Jeg kender ikke noget til den tekniske del bag hjemmesiden, kun at bruge programmet der hører til.

Er der nogen der kan hjælpe? 

Mvh Dorthe

Fra Skibby
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 22
Fra  XXX Butikken Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det for en hjemmeside?

jeg har ikek selv plads. men det vil give en ide om hvad der kan foreslåes :)

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorte

Du køre sikkert med deres CMS løsning, danaweb ved godt hvad de vil ha for deres løsninger. Hvis du er interesseret vil jeg gerne hjælpe dig med at finde en billigere løsning der passer dit behov. Vi har en del kunder der som dig søger et alternativ til de dyre produkter.

Mvh.
Jesper Have
Cube-IT.dk

Mvh.

Jesper

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du må meget gerne :) tak

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorte  

Hvis det er deres eget webshop system du bruger tvivler jeg lidt på at du lige sådan kan flytte den fra Danahost, men der findes mange gode alternativer som er noget billigere i drift. Hvis du skriver en mail til Jh@cube-it.dk med lidt mere information om din webshop, så skal jeg lave et godt tilbud til dig på webhosting og overflytning af shoppen.

Med venlig hilsen
Jesper Have

Mvh.

Jesper

Fra København N
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 60
Fra  Orango ApS Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos Orango.nu tilbyder vi open source webshop løsninger i Prestashop og Magento.
Så ejer du shoppen 100% og vil aldrig komme ud for samme problem, hvis du f.eks. bliver utilfreds med os. Plus hvilken som helst programmer/designer kan bidrage til webshoppen´s funktioner og udseendet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

med andet cms at starte med det er også billigste vis ønsker webshop over flere år pretashop ville jeg vælge  , jeg tror ikke det er sådan lige til bare at flytte

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Haderslev
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan få lov til at redeligere/flytte domænet kan vi sagtens arbejde vidre med siden. Men vores erfaringer med Danaweb er desværre at de "binder" kunder på 2-3 årige aftaler.

Mvh

Ken Degn
detfunger.dk 

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres henvendelser, jeg vil lige undersøge det nærmere.. I så fald blir det først omkring juni/juli..

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)