Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tutti Frutti Feedback

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 59
Fra  www.Tutti-Frutti.dk Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ønsker feedback på mit site: www.Tutti-Frutti.dk 

Teknisk info: CMS - Wordpress med brug af premium template, hostet hos Surftown.

Efter at have prøvet at optimerer mit site med tiden, så vil jeg gerne have lidt feedback fra dig. Som du sikkert ved, så kan man godt blive lidt tosset af at rode med det samme for længe, og så kan man overse nogle gangske must-have features. Derfor håber jeg du vil bruge få minutter af din tid på at navigere lidt rundt, gennemse forretningen online og se hvilke ting der kunne blive bedre eller bør optimeres.

Det vil også være super hvis der kom anbefalinger til fx en webshop ?

Jeg ønsker meget gerne følgende feedback:

1) Generelt indtryk af sitet. (Forstil dig du har fundet sitet via google og søger noget ala det som er på sitet)

2) Brugervenligheden ved at kom frem til det du ønsker.

3) Nye muligheder der burde være på sitet.

4) Råd til bedre SEO og anden teknisk anbefaling så fx flere browsere kan læse sitet.

5) Evt. links til andre sites for at få inspiration.

6) Evt. andet.

 

mange mange tak :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :

kontakt siden

kontaktsiden en kontaktformular derved lettere at kontakte jer

titlen 

fjern stregerne imellem ordene og udnyt bedre du kan have op til 67 tegn.

social

husk især google plus på siden og gerne twitter på siden

betaling

jeg kan ikke helt finde ud ad hvordan betaler men jeg tror det er kun ved bank overførelse det giver flere kunder vis der dankort på siden , det giver en stor tryghed med kortbetaling på siden

overskrifter 

flere sider er der ikke h1 overskrift og under overskrift der delen siden op vigtighed og gør siden mere overskuelig 

forsæt

forsæt med at skrive nyt på siden du er godt i gang 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvej et logo, der ser mere professionelt ud. Det kan gøres for 30 kroner på Fiverr. Jeg anbefaler gerne denne sælger.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 59
Fra  www.Tutti-Frutti.dk Skrevet kl. 02:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Føns

Jeg har et logo, men jeg ikke dygtig nok til at sætte den på banneret, da man ikke kan gøre det via cms modulet jeg bruger. Har tit tænkt over det og det er godt du også bemærker det så skal det gøres snarest!

Logoet ser sådan ud: (i bunden af teksten) http://tutti-frutti.dk/om-tutti-frutti/

Tak til jer begge, og høre gerne fra flere der ser sitet igennem..

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

AminD:
1) Generelt indtryk af sitet. (Forstil dig du har fundet sitet via google og søger noget ala det som er på sitet)

Min første tanke, da jeg så siden var en skør sætning vi sagde da jeg var ung: "drik fun og få sjove børn".

Sætningen har ikke noget med din side at gøre - som sådan, og dog. Jeg forbinder ikke dine farver med noget der er sundt at indtage.

Det var dog en hidsig nuance din gule side holder sig, jeg tænker nok at gul kan være godt, men den gule der, er den ikke lidt giftgul?


Jeg ved ikke om du har testet med flere tekstfarver, men hvid på gul er ikke nemt for mine øjne.

En anden lille ting, jeg lige så i farten: Det hedder miljørigtig embalage. (uden t til slut)

Fra Spentrup
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 20
Fra  Point Of Web Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amin D,

Først og fremmest vil jeg sige at siden er meget attraktiv visuelt og opbygningen af menuerne er udemærket.

Der hvor jeg primært ser plads til forbedring er omkring din call-to-action. Den mangler på stort set alle sider. Derfor ville jeg nok kigge på et værktøj som olark.. Det er et lille script du implementere på din side og så har brugerne mulighed for at komme direkte i kontakt med dig uanset hvor de er på sitet. Du har også mulighed for selv at designe den så den passer ind på lige netop dit site. Så bliver det også lidt mere interessant at kigge på fremfor alle de standard livechats der findes. 

Derudover synes jeg du skal vælge en anden font til den beskrivende tekst. Efter min mening passer den ikke til dit design og den fjerner noget af det elegante indtryk som resten af siden giver. se ex denne side på dit website 

Mvh Martin Meier

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 59
Fra  www.Tutti-Frutti.dk Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Super konstruktiv feedback, jeg vil undersøge nærmere hvordan jeg kan få olark til at virke på sitet.

Er du enig i Lone' mening omkring farverne på sitet?

Jeg begynder også at tvivle på gul+hvid farver.. hmm

Er der nogen andre farver der går bedre sammen? Mit koncept er sundt men det skal hellere ikke være helt grønt osv, der må gerne være lidt orange, frisk og velsmagende farve. For sunde ekstrem grønne farver vil også kunne afskrække nogen måske?

Har du nogen forslag til nogen font der vil passe bedre ind? Det kunne være spændende at se..

Lige nu har jeg tænkt mig:

kontaktformular på kontakt siden, selvom der er en kontaktformular nederst på siden.

h1 overskrifter på alle sider

underoverskrifter så siderne bliver mere overskuelige

Logo på frontsiden

Live chat

Jeg kan dog ikke gå igang med ændre noget da jeg er ved at få flyttet min server til en php5 server. Det er derfor der ikke sker nogen ændringer før om 2 dage..

Fra Spentrup
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 20
Fra  Point Of Web Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Mht. farverne så er jeg faktisk ikke helt enig. Alt online branding bevæger sig hen imod blå og grøn.. Se bare amino, twitter, facebook, linkedin, spotify.. Deres grundfarve er enten grøn eller blå.. Nu har de jo selvfølgelig succes med deres forretning så det er svært at argumentere imod deres brug af farverne. Men for nye sites er der mulighed for at differentiere sig rent branding mæssigt ved at bruge nogle andre farver. Og jeg synes faktisk du får det til at fungere meget godt. 

Man kan dog sige at din footer bliver for markant med den orange farve og den tager faktisk fokus væk fra det indhold der er på selve siden. Måske du skulle lave en mindre footer som fyldte mindre eller vælge at adskille den med en mere neautral farve.

Mht. fonten så syns jeg den du bruger under referencer generelt går rigtig godt i spænd med dit site. Så den ville jeg nok bare holde mig til :)

Mvh. Martin 

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 59
Fra  www.Tutti-Frutti.dk Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tak for hurtig respons. :)

Er enig med dig, og det er også en af grundende til at få en lidt anderledes farve på.

De fleste kendte sites som du nævner, har gjort sig udemærket på deres koncept og derfor vurdere mange nok ikke sitet på dets farver. Naturligvis skal de have nogen fornuftige farver, men det er mest indholdet og funktionen folk tørster efter.

Footeren vil jeg se om jeg kan få til at være mere diskret, da den fylder for meget. Det er dog en del af et template jeg har brugt så mon ikke jeg kan få en programmør til at ændre lidt i den fil der angiver str på footeren.

Mht fonten er der noget med str at gøre, således at jo større font str der bliver jo bedre er det for SEO, og det er bare et skud fra hoften, har intet belæg for det.

Fra Spentrup
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 20
Fra  Point Of Web Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amin,

Mht. til skriftstørrelsen, så har det intet med SEO at gøre. Det er mere vigtigt at du får placeret dine nøgleord i overskrift (husk H1) og title tag, samt at du skriver noget godt indhold som brugerne finder nyttigt og relevant. Husk at optimere til brugerne først og derefter til Google. Det giver altid det bedste resultat på lang sigt. 

Mvh. Martin 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)