Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udbetaling fra Mikkelsenmedia?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 09
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Rolig ANGRY B - ville bare høre om andre har hørt det samme fra dem, har jo været i kontakt, men de svarer jo bare 625 kr, men ikke hvordan de så administrerer dette, man kan jo ikke se hvad der er udbetalt og hvad ikke (dvs hvad har man tilgode) og vil jo bare høre om nogen kan poste et link hvor denne regel står 8den nye regel)

Venlig Hilsen

http://www.dosdesign.dk - Siden med lidt om næsten alt ! Yes Yes Yes

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan da nemt se hvor mange penge du har tjent?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 2. Jun 09
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

ja du forstår ikke helt, jeg har altid fået penge den 15. i måneden , de laver ca 1,5 måned før en slutseddel - kreditnota på det beløb man har tilgode for den pågældende måned, dvs man kan se hvad man skal have i februar for december, men de er ikke udbetalt og så skal man så selv gå og huske hvad der er udbetalt og hvad ikke og hvornår det man ikke har fået udbetalt giver over 625 kr tilsammen ? og der står ingen steder at man pludselig skal have mindst 625 optjent

Venlig Hilsen

http://www.dosdesign.dk - Siden med lidt om næsten alt ! Yes Yes Yes

Tilmeldt 14. May 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har p.t. omkring 175.000 kroner tilgode hos Mikkelsen Media - helt tilbage fra august 2011... Lidt over halvdelen er forfalden til betaling.

For at undgå at Angry Bird bliver endnu mere angry, kan jeg oplyse, at jeg har talt med Martin Mikkelsen flere gange og fået alverdens undskyldninger og løfter om betaling, men indtil videre har jeg ikke set nogen af de forholdsvist mange penge.

Og ja, nu er han så også stoppet med at svare på mine henvendelser. 

Det bekymrer mig at de efter 4 års samarbejde pludselig opfører sig på den måde, og jeg mener naturligvis at det giver anledning til at visse advarselslamper bliver tændt. Er der en betalingsstandsning/konkurs på vej?

Jeg skal på det kraftigste understrege at Martin Mikkelsen har fået alle muligheder for at løse det her og få betalt - han har haft en uge til at bringe tingene i orden.

Jeg har nu sendt rykkere med renter og gebyrer iht. lovgivningen og kører videre med en inkassosag, såfremt betaling stadig ikke sker. 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan også være de er ved at lave en adfair og går neden om og hjem..
Vi har oplevet hængende betalinger de seneste 3 gange trods vi ligger på udbetaling mellem 5 og 10.000..

Vi har set "faresignalerne" og valgt at holde lidt igen med at benytte deres kampagner og minimere de indtægter vi får herfra og "flytte" disse indtægter/kampagner over til en af deres konkurrenter hvor vi ikke oplever disse faresignaler..

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1753
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige lidt andet ang. dem.

Jeg ville høre om I ikke har svært ved at finde deres forskellige kampagner f.eks hvis man modtager noget fra dem i deres mail og skal ind og finde det. Der jo ikke noget søgefelt på siden!

En anden ting er at jeg tit oplever at deres bannere ikke vises længere efter kort tid,så der kommer et kryds istedet.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 14. May 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange af jer laver egentlig test leads hos netværkene for at tjekke om der sker shaving/scubbing - altså hvor der laves et lead men det ikke fremgår af statistikken.

Har f.eks. lavet et test lead på Miriale Lingeri hos Mikkelsen, da jeg gerne ville benytte kampagnen i anledning af Valentinsdag og jeg ved at der tidligere har været problemer med leads, der ikke blev registreret... Ganske rigtigt - heller ikke denne gang kom der et lead, på trods af at bestillingen blev godkendt og der var en tracking pixel fra Mikkelsen Media på bekræftelses siden.

Det er mere end 3 måneder siden jeg gjorde Mikkelsen Media opmærksom på dette problem, uden der tilsyneladende er gjort noget ved det - men kampagnen ligger stadig tilgængelig. Gad vide hvor pengene for de leads ender henne??? 

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

AngryBird der kan jeg så berolige dig, har prøvet hjalp ikke en skid ;).

De svarede ikke på hverken mail eller telefon over mere end en uge, og først 2-3 uger efter fik vi pengene. Mikkelsenmedia havde vi aldrig haft problemer med før, men nu vil jeg da klart tænke mig lidt om.

Men de er så ikke de eneste som ikke kan finde ud af betale eller at svare på telefon og mail :). Det plejer generelt at være en mangelvare :).

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)