Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil have en tablet - men jeg vil ikke have iPad - hvad siger du til den her?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Smile

Jeg har prøvet at undgå tablet bølgen, af en eller anden uransagelig grund har jeg ike synes den var nødvendig, men nu er jeg sgu blevet enig med mig selv om at det er noget sjov elektronik Big Smile

Jeg overvejer at købe sådan en billig Android Kina maskine du kan se her:

http://www.dinodirect.com/tablet-pc-pc-tablet-mid-mp4-mini-tablet-pc-cortex-a8-tablet-pc-novo-7-tablet-pc.html?affid=2599 (kan se der er noget affiliate til sidst, men jeg har altså ikke affiliate med Dino)

Som jeg ser det har den en udemærket processor, og mulighed for at indsætte SD-kort, kameraet er dårligt, men den skal heller ikke bruges til fotografi Smile

Hvad synes du om den? Hvilken tablet har du? Smile

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har personligt en Ipad - og jeg har testet andre, og synes personligt ikke de når den til sokkeholderne. (ja det er en smagssag)

Umiddelbart tror jeg du vil fortryde at købe dette - du har ingen mulighed for at teste den, og du har ingen anelse om hvor god den skærm er.. Hænger den når du skal scrolle med fingrene, eller skal du trykke hårdt før den reagerer. 

Der har været en masse Iphone kopier på markedet (kig på Den Blå Avis) og de er pivringe..

Nå men det var bare mit synspunkt :-)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville fraråde mod det, bygge kvaliteten er nok ikke noget ikke råbe hurra for, den er sikkert langsom og lagger, skærmen har meget lav resolution og meget mere. Kig istedet på en Asus eller samsung tablet, ligger selvfølgelig en del over prisen fra den du har fundet, men kvaliteten er så også derefter.

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 288
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Skab tryghed for din virksomhed og dit personale med Kamera overvågning

Fra Holstebro
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for kommentarerne indtil videre!

Det jeg frygter er også at jeg bliver skuffet over hvor meget dårligere den er end iPad.. Sad

Har et par venner som alle har en, så det kunne godt være man skulle over i sådan en i stedet, jeg ville bare gerne prøve noget andet end det som alle andre bruger Smile (Ja okay, så er en Kina maskine nok ikke verdens bedste, men man er vel nærig Wink)

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers kan du jo prøve at se om du kan få fat i en af medions tablets. Den skulle vidst være ganske udemærket. Den koster ca. 3k.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en IPad 1 hjemme og en eeePad transformer på arbejdet (grimt de ikke kan finde noget der ikke ligger 100% op af apple. Har dog hørt at eee serien var før ipad men som bærbare computere) 

http://eee.asus.com/eeepad/

Jeg foretrækker Asus'en da den har tastaturet hvori der også sidder et batteri. Jeg oplever tit med iPad'en at den er uhandy at sidde med og jeg bliver træt i hånden. Det har dog muligvis ændret sig med iPad 2.

En anden fordel er at du slipper for at skulle have alt igennem iTunes, Asus'en har et mere alm filsystem så du kan trække de filer over du skal bruge, og bruger du tastaturet sidder der også en usbport. Du kan redigere word, excel og powerpoint på android (ihvertfald på honeycomb). Med tastaturet kan du ha den stående i alle mulige og umulige vinkler (her glider ipad'en rundt) og du får en sjov: taste foregår på tastaturet, mus foregår ved tryk på skærm

Det kommer jo 100% an på hvad man er til. Hvis man kører mac spiller det fint sammen, men for mig er det virkeligt irriterende jeg ikke bare kan lægge filer over på den direkte samtidig med jeg ikke syntes man sidder ordentligt med iPad'en. Til gengæld spiller den perfekt sammen med min mac mini ;)

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Fra  POS-Consult I/S Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Vælg en OliPad 100 eller 110, de sælges på www.olishop.dk fra 1. Feb. Priser fra under 3000 med 3G som standard.

Mvh. Kasper

Med Venlig Hilsen
Kasper Snedker Jørgensen

POS-CONSULT I/S - KORTPRODUKTION, BETALINGS- OG KANTINESYSTEMER - WWW.POS-CONSULT.DK

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Gratisrabat.dk Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke fordrage min Ipad! Jeg er konstant ved at kyle den af h* til. Ingen flash understøttelse, kan ikke lide æ-ø-å domæner, kan ikke skrive indlægAmino (Tastaturet kommer ikke frem) ?? Og ja 1000 andre ting som jeg ikke lige kan komme på :-)

Jeg vil ikke anbefale en Ipad som jeg selv har været dum at købe hehe.

Gratisrabat.dk - Nye og nyttige rabatkoder dagligt. Kom ind og få rabatter til netbutikker i hele Europa.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)