Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til forsendelse

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle kloge hjælpsomme amino eksperter :)

Jeg kunne utrolig godt tænke mig, at høre om nogle af jer har fifs eller tips til billige/gode forsendelses muligheder i Danmark. Jeg er ved, at starte en e-handel og skal forhåbentlig dagligt sende pakker til mine kunder. 
Er post danmark den nemmeste, billigste, hurtigst leverende og bedste løsninger eller hvad mener i?
Jeg er meget åben for forslag.

På forhånd tak
- Christian Møller 

 

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Jeg ved ikke om du starter en STOR internethandel på benene med det samme, eller om det starter med at være en ukendt virksomhed for kunderne.

I så fald ville jeg i hvert fald starte med at aflevere pakkerne på nærmeste posthus til forsendelse med Post Danmark.

Når der begynder at komme flere og flere kunder, så ville jeg nok kigge nærmere på at få en aftale med Post Danmark og deres webløsning, WebPack.

Hvis ikke Post Danmark lever op til dine krav, så ville jeg prøve GLS eller DPD.

Held og lykke med projektet! :D

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Anders! :)

Som du nok gættede har jeg tænkt mig, at starte i det mindre og så se om det tager til. Min plan var også at starte med Post Danmark, men jeg vil da lige tage et nærmere kig på GLS og DPD :)

Mange tak 

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Alternativt skal du tage fat i et lagerhotel som os, og hører hvad vi kan tilbyde. Fordel her er ofte en bedre fragt pris end du selv kan få tilbudt.. Det finansierer lagerhotel samt er med til at give + på bundlinien.

 

Mvh

Rene

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig således:

Sende lette pakker med Post Danmark

Sende tunge pakker med GLS

GLS's priser er afhængig af hvor stor pakken er, vægten er lige gyldigt, det kan derfor oftest godt betale sig at sende de rigtig tunge pakker med GLS.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)