Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så kom jeg i luften med mit første iværksætter projekt. Er I venlige at give feedback?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

www.weekendmad.dk

Så blev det min tur til at lave lidt fritidsiværksætteri.

Har lavet min egen hjemmeside, der via en masse dejlige aftaler giver gode markedsføringskroner i kassen.

På bedste iværksætter vis lærte jeg mig selv at lave en ok hjemmeside, så jeg har ikke ofret en krone på det, bortset fra domænet og web hotellet.

Jeg har selvfølgelig ikke kunne komme i mål med mit projekt uden alt den hjælp jeg har fået fra Jer Aminoer, i har bidraget med meget.

Tjek siden ud og giv mig noget feedback, da jeg gerne vil optimere de steder der kan optimeres.

Mvh

Daniel Sørensen

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ingen der vil give lidt feedback ??

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side :) Jeg synes din topbar er lidt for stor :/ Hvis du bruger Google analytics eller lignende skal du lave en side om brug af cookies :)

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej ! Synes siden ser fin ud, med tiden kommer der jo mere indhold så det bliver mere interessant. Udemærket ide tænker jeg. Billederne ser ud til at være fundet på google og ikke umiddelbart af særlig god kvalitet, tænker at du med fordel kan tage nogle gode billeder selv. Jeg mener det betyder meget specielt mht. billeder af maden, men også de resterende billeder af personer etc. Held og lykke herfra.

/Jakob

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

titlen til google brug ikke www der brug nogle sigende ord om siden og udnyt google viser op til 70 tegn og lav den unikke på alle siderne .

cvr nummer i fodnoten på siden det  skaber troværdighed over siden.

kontakt siden kunne jeg ikke finde med adresse info og en kontaktformular på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Super tak for de gode råd.

Det skal siges, at der er første gang jeg har rodet mig ud i at lave hjemmeside og er egentlig helt blå i faget, så mon ikke siden udvikler sig i takt med, at jeg får mere viden og at lave hjemmesider :-)

Men tak for de gode og pæne ord samt den konstruktive kritik.

Mikael christiansen:

titlen til google brug ikke www der brug nogle sigende ord om siden og udnyt google viser op til 70 tegn og lav den unikke på alle siderne .

cvr nummer i fodnoten på siden det  skaber troværdighed over siden.

kontakt siden kunne jeg ikke finde med adresse info og en kontaktformular på siden

Mikael christiansen:
kontakt siden kunne jeg ikke finde med adresse info og en kontaktformular på siden

Der er en kontakt formular under kontakt ?

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin nem og overkommelig side, under anbefaling af vin samt øl, kommer den samme anbefaling til både Budget, luksus samt fedtfattigt mad. Personligt synes jeg der burde være en individuel anbefaling til hver ret, da jeg ikke tror den samme hvidvin kan bruges til både oksekød, fasan og tun. 

Det kunne samtidig være lækkert hvis du skrev budgettet for hver af de tre retter. Så den billige ret kostede f.eks. 150,- for 4 personer og den dyre kostede ca. 400-500 kroner for 4 personer osv. 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

En flot side og en rigtig god idé, du har fået.

Baren virker lidt "bar" :) Det kunne være flot med et nærbillede af mad i toppen.

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)