Hej med jer........ Jeg har ind til videre kun arbejdet med Joomla. Men kan da godt se at det der Wordpress er kommet for at blive Simon |
Tag et kg på min den er desværre ikke helt færdig endnu
Hej med jer........ Jeg har ind til videre kun arbejdet med Joomla. Men kan da godt se at det der Wordpress er kommet for at blive Simon |
Spar op til 70% på din flytning igennem os - Flytbilligst.dk
Tag et kg på min den er desværre ikke helt færdig endnu |
Tømrerfirmaet Martin Larsen fra Skælskør (Vestsjælland)
Ja jeg har ik' en side endnu men skal i gang med flere forskellige inden så længe i WP |
Hvis jeg må give et godt råd til folk der arbejder med Wordpress, så husk at det tema i vælger IKKE skal sætte grænserne for måden I vil fremstille jeres hjemmeside/produkt. Man kan altid modificerer en masse i det, og hvis i ikke selv kan finde ud af det, så er der en masse herinde på Amino der helt sikkert står klar til at hjælpe :-) |
Find de bedste apps her!
Dette er min side, lavet i wordpress: www.gamestyle.dk
|
Jeg sidder faktisk og leger med min allerførste WordPress side, My5. Køn er den ikke endnu, men jeg skal nok lære det |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Har også lavet en del wordpress sites på det sidste, og tilslutter mig kommentaren om man kan lave stort set alt ved hjælp af wordpress. De to nyeste er bl.a. Derudover har jeg bl.a. to simple sites for firma og porfolio, men skal snart smides af #%€# til og laves ordentligt… |
Interactive designer - see my portfolio at www.iamnikander.com