Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på blog - Kritik/Ros kom hid! :-)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa amino'er.

Nu er tiden kommet til at evaluere min hjemmeside, hvad er godt og hvad er skidt så jeg undgår at arbejde i den forkerte retning.

Siden er: www.geekfp.com - du kan enten læse videre og få lidt baggrunds forståelse eller spare besværet, og smide mig en kommentar med det samme! ;-) 

Hvad går min side ud på?

Før jul besluttede jeg mig for at begive mig ud på dybt vand, nemlig at lave en tech blog på engelsk. Jeg har mødt megen modstand ved at gå den engelske vej, men jeg tror stadig på at det er vejen at gå og jeg ændrer det ikke.

På siden kan man læse anmeldelser af hardware, software eller gadgets og vi har været så heldige at skaffe et par sponsorer allerede. Heriblandt Steelseries og Zowie gear.

Men vores hovedfunktion er at bringe informationer og nyheder omkring det evigt voksende teknologi marked som kan være dybt uoverskueligt. Vi deler vores mening om tingene, og holder det kort og kontant.

Kort og kontant?

Der hvor vores side måske skiller sig lidt ud fra de andre er at vores artikler er korte, og man kan hurtigt læse nyheder igennem. Hvis man for eksempel ser på de store teknologi sider, så er artiklerne tit meget dybdegående og forvirreende for den almindelige forbruger. Vi forsøge at undgå forvirringen.

Vil gerne vide hvad i syntes om indholdet på siden, og hvordan jeg kunne gøre siden bedre!

Beta design: http://beta.geekfp.com/ (Kommer ind når vi er færdige)

Følg med i hvad jeg går og laver på min blog http://www.jarlund.info/

Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som en god idé men jeg syntes dog det bør være mere blog form (fx. www.coolest-gadgets.com). Du kunne jo også tjene lidt penge på det ved at smække et par reklamer ind, bare det ikke bliver for meget.

Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Så der skal lidt mere blog over det? fair nok det vil jeg huske!

Når det kommer til reklamer, så har jeg mistet mit AdSense uden rigtigt at vide hvorfor, men det var noget med deres politiker. Så vi har skrevet os op med en anden adresse osv.

Tak for det! :-) 

Følg med i hvad jeg går og laver på min blog http://www.jarlund.info/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel:
Når det kommer til reklamer, så har jeg mistet mit AdSense uden rigtigt at vide hvorfor, men det var noget med deres politiker. Så vi har skrevet os op med en anden adresse osv.

Overvej også Affiliate. Når det kommer til gadgets har Partner-ads.dk, Coolstuff, og et par andre som passer lige til din målgruppe.

Mht. siden er den meget fin, men under nyhedsboksen - altså der hvor teksten kører fra højre og til venstre i skærmen, vidste jeg faktisk ikke at jeg kunne rulle ned - evt. lav en pil, eller skriv det et sted.

Ellers en meget fin side! Glæder mig til at følge dens udvikling :-).

Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså du troede bare det var slideren og så den der tekst? :)

Partner-ads er virkelig skidt, da vores målgruppe jo strækker sig udover Danmark, så jeg tvivler på at ret mange ville få noget ud af det! Men jeg kigger lige på at få lavet noget med de forskellige sponsorer, i forvejen har jeg affiliate med amazon.com :-) 

Følg med i hvad jeg går og laver på min blog http://www.jarlund.info/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

det er ikke smart at ligge en beta version online før den er færdig det skaber duplikat et stykke tid når den anden bliver online

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ikke helt med; Er det dumt i henhold til google placering, eller hvor er det du vil hen? :-)

Følg med i hvad jeg går og laver på min blog http://www.jarlund.info/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel:

Er ikke helt med; Er det dumt i henhold til google placering, eller hvor er det du vil hen? :-)

når du overføre teksten til den anden side bliver det lidt svære i google det er hvad jeg mener 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Arh, jeg mener dog at jeg har slået google til ikke at lede efter min side! Det er wordpress, så der er en hide from search engines funktion :-)

Tak for tippet alligevel! ;-) 

Følg med i hvad jeg går og laver på min blog http://www.jarlund.info/

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Superfedt du bare kører på med engelsk selvom du har mødt modstand. Der er jo kun et sted og starte, og det er her, og så man kan sgu altid blive bedre. Rock on you!

Jeg har ikke læst teksterne på din side sp jeg giver udelukkende feedback på det visuelle. Husk på at jeg muligvis ikke er i din målgruppe.

fedt logo! Jeg bryder mig ikke om farverne og mørke hjememsider, men det er min personlige holdning, jeg tror faktisk godt den kunne fungere for din målgruppe. Dog skal du være opmærksom på at det kan blive meget ubehageligt at læse længere indlæg på mørk baggrund - tænk på det i forhold til dit forum.

Arbejd videre på: jeg synes siden er en smule rodet med menupunkter for oven og ned langs højre side. Hvis jeg var dig ville jeg vælge nogle af dem fra og blive skarp på hvad der er vigtigt at kommunikere og hvad din målgruppe gerne vil have som absolut første informationer.

Login skal være et andet sted. På min computer skal jeg scrolle end for at finde login-boksen, det duer ikke, det skal jeg numme se lige med det samme, særligt når nu du har et forum du gerne vil have folk logger ind i.

Og så ville jeg blive mere skarp på budskabet (tech-blog for geeks) - hvad betyder det? Hvad er det specikt for teknik - er det for lego-nørder? Er det for arkæologinørder? (det tænker jeg det ikke er, men du kan godt blive endnu mere specifik).

Held og lykke, du er viljestærk, modig og har den rigtige indstilling, det skal nok blive en succes!

Mvh

Anne

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)