Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurrencemodul

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. May 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har behov for en løsning til at afholde konkurrencer. Konkurrencen skal være ganske simpel - et spørgsmål samt 2-3 svarmuligheder.

Ved I om der findes nogle sider, hvor man kan købe en løsning til at afholde en sådan konkurrence? 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det findes til de fleste systemer hvilke system kører du på din hjemmeside.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Odense
Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zammo

Jeg er pt ved at færdiggøre sådan et system. Jeg har før brugt det til konkurrencer for goodyear, men har været igang med at lave nogen ændringer der gør det lidt mere dynamisk.

Det eneste der kræves fra din side er noget graffik og et domæne, så er rapportering, backup o.s.v klaret og det hele kan styres via et admin modul.

Jeg har desværre temmelig travlt resten af ugen, men skriv til mig hvis du er interesseret.

Jeg er igang med at få lavet en præsentationsside til systemet, så der er ikke noget officielt info omkring det endnu, men til gengæld kan jeg sende dig en præsentation eller et login. Så kan vi fortsætte derfra?

Mvh

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zammo

Jeg har netop udgivet et konkurrencemodul til Facebook, som også kan benyttes andre steder. Modulet kan tilpasses dine behov, så hvis du selv vil opbygge konkurrenceformularen mv. kan det sagtens lade sig gøre. Når konkurrencerne kører kan du løbende tjekke hvor mange, der har deltaget, og så snart du ønsker at slutte den, kan du trække deltagernes oplysninger ud i et excelark. 

Jeg har lavet en lille demovideo her:

Såfremt du er interesseret, kan du kontakte mig på Kasper@KB-Marketing.dk helt uforpligtende. Modulet fås fra kun 120 kr. + moms pr. måned. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)