Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsigelse af Plus

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:

Carsten Kvist:

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
i håb om, at Carsten fortryder sine tanker om opsigelse

Det gør han ikke, for han er fundamentalt uenig med Amino. Jeg synes det er rigtig sjovt, at men gerne må rose andre, men ikke fortælle hvad der ikke er godt

Det ville nok være som at kun gode anmeldelser kunne komme på trustpilot.... Nej vel. :-)

Jeg tror det handler om MÅDEN at hakke på andre på.

Selvom jeg flere gange har deltaget i tråde, hvor Amino og Martin er blevet kritiseret, og jeg selv har hakket på dem, har jeg aldrig oplevet at få slettet et af mine indlæg. Jeg føler, at hvis man har en sagligt begrundet kritik, så er Martin indstillet på at tage imod øretæver. Der må jeg nok tage hatten af for ham/Amino.

At du vælger at opsige Plus-medlemsskabet, er du helt berettiget til. Der må ligge noget andet til grund for den email, du har modtaget. Måske har vedkommende Amino-crew haft en dårlig dag og har måske mistolket din opsigelse. Det er så ikke din fejl. Det KAN være en smutter fra Aminos side. La' vær' at lægge for meget i det.

Det var ikke en tråd der kritiseret Amino, men en tråd der kritiseret en anden virksomhed, og deres håndtering af sagen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mala:

Det var ikke en tråd der kritiseret Amino, men en tråd der kritiseret en anden virksomhed, og deres håndtering af sagen.

Jeg har sgu'-ik fået indtryk af, at det er det, det handler om, når jeg læser de forskellige indlæg i tråden...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:
Jeg har sgu'-ik fået indtryk af, at det er det, det handler om, når jeg læser de forskellige indlæg i tråden...

Prøv at læse den igen. Eller hop ind under trådstarters profil og se overskriften på den tråd som der er fjernet.
 
Jeg er enig med Jan -  hvis Amino blev til en "trustpilot 2" så ville det være en katastrofe for Amino.

/Henrik

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino er et iværksætterforum, og ikke et Trustpilot-sur-i-maven-forum.

Hilsen, Robert

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:

Mala:

Det var ikke en tråd der kritiseret Amino, men en tråd der kritiseret en anden virksomhed, og deres håndtering af sagen.

Jeg har sgu'-ik fået indtryk af, at det er det, det handler om, når jeg læser de forskellige indlæg i tråden...

Nå, men det er det sku...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Carsten, jeg respekterer 100% at du ikke vil have Amino Plus, det er dit eget valg.
Men din advarsel mod et navngivent firma kan give dig og os problemer.
Vi kan på Amino ikke vide om det er hold i din anklage, men det er os der skal stå på mål for den i en evt. injuriesag og det kan vi naturligvis ikke.
Så anklager/advarsler mod personer og virksomheder kan vi derfor ikke lægge navn til.
Trustpilot gør det, men det er deres koncept og de har adskillige jurister tilknyttet og det har vi hverken lyst eller råd til.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 04:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten, hvorfor er du stadig medlem?

 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 05:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Den her slags tråde er altid så underholdende. Lige gyldigt hvor mange gange der bliver skrevet og forklaret at man ikke må svine andre firmaer til på Amino så kommer der gang på gang en eller anden der slet ikke kan forstå det.

Trådstarter kunne i øvrigt nemt bare have skrevet til support eller en admin direkte, men nej, for så kan man jo ikke lave drama om sit exitSmile

Næste gang du er i tvivl om så basale ting, kan jeg anbefale Google, den finder adskillige tråde med samme spørgsmål som dit, men så får du selvfølgelig ikke dramaet med:

Google hjælp mig...

Jeg kan godt afsløre at jeg fandt dette resultat:

http://www.amino.dk/forums/t/136957.aspx

Fra Sakskøbing
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 25
Fra  Soul United Skrevet kl. 07:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

God konstruktiv tråd, Carsten, det kan anbefales at du en anden gang læser de regler, retningslinjer og normer der er der hvor du har tænkt dig at deltage. Uvidenhed overfor regler m.m. er ingen undskyldning.

Det er beklageligt at du mener du har haft en uheldig oplevelse, men på baggrund af denne tråd, vil jeg nok have en tendens til at mene, at det er oplevelsen der har haft et uheldigt møde med dig :)

God vind derude, og husk på en anden gang, at noget så trivielt og simpelt som dette kan løses uden at involvere resten af forummet :) 

Fra Ringsted
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan da godt forstå hvis nogle skulle have lyst til at svine firmaer til efter dårlig behandling.

Jeg er da blevet snydt 2 gange ind til videre, med "firmaer" der er på amino.

Det ville da være dejligt at kunne advare andre om disse plattenslagere.

Men er godt klar over at det vil ende som en boksering......

ha en god dag.

Jan

Mvh. Jan Christiansen

Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)