Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress site - Opdeling af private ydelser og erhvervsydelser?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Søger input og inspiration til at dirigere besøgende i den rigtige retning på et wordpress site.

Når privatpersoner og virksomheder går ind på siden, har jeg brug for at de enten møder et velkomst site, hvor man trykker sig videre til privat/erhverv/uddannelse.

Alternativt leder jeg efter en løsning. med mulighed for 3 forskellige ikoner i hjørnet af sitet, så man kan komme videre. (På samme måde som websites med dansk/engelsk/tysk sprogversion)

Begge dele er en mulighed. Jeg ved bare ikke hvordan man gør. Findes der plugins til velkomstside og opdeling?

Tak

/Marcus

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvad med at bruge WordPress multisite? Det er blevet lavet rigtig lækkert på denne side: byrum-vision, som også er bygget op på WordPress multisite. Jeg vil ikke anbefale dig at lave det selv. Det tror jeg der bliver alt for besværligt og kompliceret, og det kommer til at tage RIGTIG lang tid. 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Den lette løsning er vel blot, at du laver en forside i simpel html, hvor der er en knap til hhv. erhvervs- og private ydelser (hvad end sidstnævnte så er ;-)! ).

Herefter kan du lave to wordpress-installationer i hver deres mappe på ftp'en, som du så linker til.

Evt. smid en pm, så skal jeg prøve at finde tid til at hjælpe dig :-) 

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Becker | BBmassage.dk:
Den lette løsning er vel blot, at du laver en forside i simpel html, hvor der er en knap til hhv. erhvervs- og private ydelser (hvad end sidstnævnte så er ;-)! ).

En sådan side kan sagtens laves i Wordpress, til det behøves der ikke html Smile

Det kræver blot at der vælges en statisk side som forside i stedet. 

Men som sagt, lav to forskellige mapper på dit webhotel og installer wordpress i begge. 

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 03:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input - jeg drøner videre med et enkelt site nu og pm'er Jer når det skal deles op i 2. Det er præcis som på Byrum Vision jeg havde tænkt det.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)