Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man storsælge til Tyskland fra landing page ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen som har erfaringer med at sælge til Tyskland via til formålet designet tysk landingpage ??

Vil gerne sælge et konkret smykke og sende regning med, hvor kunden skal overføre til tysk bankkonto.

Er kulturen i Tyskland til køb fra landingpages, og hvor mange % mon indbetaler ??

Prisen forventes at være ca. 25-30 euro pr ordre.

Mvh
Carsten Madsen

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Carsten

Det er mere kompliceret at sælge til tyskere end at oprette en landing page og have betaling til en tysk bankkonto.
Prøv at søge her på Amino på Tyskland og e-handel. Og på Google. Der er skrevet en del m emnet, så du kan undgå de værste fejl. Tyskland har en elt anden kultur og handelsmønster. Søg på um.dk om handel med Tyskland. Der ligger en del materiale.
Du skal ikke lade dig afskrække af dette. Tyskland er et stort marked, men ikke nemt. Held og lykke.
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne

Mange tak for rådet, vil tjekke um.dk, ved godt Tyskland er meget anderledes.

I 2009 brugte jeg 3 mdr på en tysk version af Vaiva, testede nogle tusinde adwords klik, og valgte at lukke igen efter kort tid, det var en stor mundfuld der ville kræve ufattelige mængder tid, bla. en større ændring af varesortimentet. En anden hindring var sproget som virkelig drænede min energi.

Her er der tale om en landingpage indeholdende et super godt produkt, hvor kunden ikke skal have kreditkortet/paypal, eller bankoverførsel igang, det frister at prøve :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan godt, hvis du har det rette produkt og pris...

Men 25-30 euro for et smykke lyder af meget, hvis der ik er noget brand bag det... Især i Tyskland, hvor alt noname kan købes for en slik på Ebay.de... Så måske det var mere vigtigt at tjekke konkurrenterne og moden ud, end at tænke på om en landingpage sælger... For den vil aldrig sælge, hvis du er for dyr eller du slet ik rammer tysk mode...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fashion-Seller

Mange tak for svaret, det var præcis dig jeg havde i tankerne da jeg oprettede tråden, har fulgt lidt med herinde de sidste år, og noteret at du er skarp til det tyske marked + skriver gode indlæg.

Produktet og prisen har jeg en stor tro på er det rigtige, i det konkrete tilfælde hjælper det ikke at tjekke konkurrenter, men modedelen burde være på plads, naturligvis skal det testes inden en større produktion sættes igang. Grafik og landingpage skal bygges op + testes indtil det siger spar 2.

Mht. brandet er det netop min egen bekymring, VAIVA er kendt i Danmark, men indtil nu ukendt i Tyskland.

For at kompensere for det vil jeg sende varen, lade kunden se varen og indbetale til tysk bankkonto efterfølgende, altså skal kunden ikke gøre andet end udfylde navn og adresse, tror du det kan udligne brandet er mindre kendt ??

Prisen 25-30 euro er tænkt udfra 75% betaler, har du erfaringer her ??

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

vaiva:

Mange tak for svaret, det var præcis dig jeg havde i tankerne da jeg oprettede tråden, har fulgt lidt med herinde de sidste år, og noteret at du er skarp til det tyske marked + skriver gode indlæg.

Jeg bukker og takker for de fine ord ;D

vaiva:

Produktet og prisen har jeg en stor tro på er det rigtige, i det konkrete tilfælde hjælper det ikke at tjekke konkurrenter, men modedelen burde være på plads, naturligvis skal det testes inden en større produktion sættes igang. Grafik og landingpage skal bygges op + testes indtil det siger spar 2.


Mht. brandet er det netop min egen bekymring, VAIVA er kendt i Danmark, men indtil nu ukendt i Tyskland.

For at kompensere for det vil jeg sende varen, lade kunden se varen og indbetale til tysk bankkonto efterfølgende, altså skal kunden ikke gøre andet end udfylde navn og adresse, tror du det kan udligne brandet er mindre kendt ??

Prisen 25-30 euro er tænkt udfra 75% betaler, har du erfaringer her ??

Altså det er lidt svært at give en 100% vejledning, når jeg ik kender produktet, så du må gerne evt sende mig en PB med enten info, link til det eller lignende, så skal jeg gerne give et mere præcist og brugbart svar, end det herunder...

At VAIVA ik er kendt i Tyskland, er ik det største problem, da det kun har indflydelse på den trafik, som jeres firma navn normalt ville tiltrække... Det er bare vigtigt, at siden er informativ, og at den viser tydeligt, hva I sælger og på hvilke vilkår...

Tyskere er meget gode at handle med, da mange lever efter ordnung muss sein, og betalinger stort set altid kommer til tiden mm, hvis man blot sørger for at overholde ens egne forpligtelser. 

Og jeg tvivler på, at prisen kan kompenserer for jeres evt manglende branding i Tyskland. Tyskere kigger meget kort og kontant på prisen, så den skal være god, hvis du vil have succes... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)