Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og ros til min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,
Jeg vil gerne have lidt feedback til min hjemmeside, både ris og ros!
Derudover vil jeg gerne have at vide, om i har flere ideer og om i ved, hvordan jeg får flere seere?
www.newinvestor.dk

Mvh Mathias Kock 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Du kunne gøre meget mere ud af designet. Sat få lavet en masse seo på siden. Henvend dig til de danske investore og be pænt om et link. Evt for en artikel.

Skriv hver dag, det giver bagslag. Og husk at tilføj de nødvendige tags.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet HVAD er din hjemmeside?

For mig at se, så er der kun korte små-nyheder. Du skriver om et marked hvor folk der arbejder altid er up to date med nyhederne. Med andre ord, de ting du skriver er læst før andre steder inden du når at poste dem.

Når det så er sagt, thumb up for at du selv skriver dine artikler, og ikke bare ripper rent fra EI eller lignende.

Du skal nok overveje hvordan du fastholder folk, enten som debat på artiklerne. Egne analyser eller lignende. Ved bare at omskrive andres nyheder tiltrækker du desværre ingen mennesker.

Derudover - Få skiftet det stadart WP tema ud ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

der er valgt fuldt ud Stanard tema til en lille hygge blog synes jeg det er ok , men vis du formidle noget og virke rigtig seriøse ville jeg vælge en de mange af temaer der findes  der findes gratis temaer og der findes også masser af flotte Premium temaer der ville gøre siden langt mere unik efter min mening.

er det bare bloggen for seo skyld kan det da også være udmærke blog

for finde rundt i siden mangler der en menu struktur på din side .

det er god ide med social logoer på siden derved kan folk nemmere like din side det kan give en lille smule i google

jeg kan ikke finde din kontakt side på din side , det savner jeg meget  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Mathias :)

Jeg synes "logoet" er kedeligt eller rettere sagt er det jo bare tekst. Flere steder finder jeg "Denne side er tilegnet nye samt erfarne investorer" burde det ikke være "Denne side er tilegnet nye, samt erfarne investorer". Banneret ser lidt uprof ud, jeg synes du skal købe et hos nogle proffer :) Ved dine posts står der "Posted in Uncategorized"

Nederst står der "Proudly hosted by Wordpress" se her hvordan du kan fjerne det:
http://wordpress.org/support/topic/how-to-delete-the-is-proudly-powered-by-wordpress

Find et FavIcon og få lavet en god SEO teskt til den
Ikke mindst men sidst synes jeg du skal reklamere på de sociale medier

Håber det hjalp :D

-InventiveKid 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)