Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af din website, anmeldelse

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

hej,

vil høre om i kunne tænke jer og kigge forbi min side og smide en kommentar om hvad i synes. Jeg har fået nogen gode kommentar herinde fra før, som jeg så har arbejdet lidt med, og vil høre hvad i synes om den nu. siden hedder www.seokatalog.dk

 

pft-

 

 

 

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1134
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ihcreative det ser desværre ud til at din side er nede :-(

Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 05:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg har da ikke problemer med at tilgå den :( prøvet også at åbne den via det link, jeg har smidt i her i tråden.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 07:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Har lidt svært ved at se hvad det skal bruges til?

Hvis du selv vil tages seriøst, så fjern reklamerne ....
Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm, ja altså ved ikke om du kender til sådanne sider, eller du ikke helt ved hvad det skal bruges til, men link katalogere og artikel katalog (og jeg ved godt google er på jagt efter link katalogere) Om reklamerne er der eller ej. Så mener jeg da stadigvæk det er seriøst? Så du mener heller ikke folk der laver affiliate hjemmesider er seriøse? Jeg siger ikke det er en affiliate hjemmeside, eller jo den bruger principperne derfra.

Så forstår ikke helt din pointe. Jeg spurgte om der var nogen der kunne tænke sig at kigge forbi og komme med en kommentar, og det må gerne være negative kommentar, men sådan en du kom med, kan jeg jo ikke rigtig bruge til noget. Men tak alligevel.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

er du klar over du beder om retur links igen fra samme side som du linker til , det giver ingen værdi at linke sådan , du kan i det mindste bede om de linker fra en anden side , vis du endelige skulle kræve et links

alt med social likes kan jeg ikke se på din side , google plus facebook med mere det giver en del værdi disse likes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 05:57
Hvor mange stjerner giver du? :

tak fo det mikael. Det vil jeg da lige kigge på, det har da givet nogle ideer. Super tak

Fra Løgstrup
Tilmeldt 2. Apr 12
Indlæg ialt: 29
Fra  Hundevennen.dk Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Uhm blondinen i mig igen - eller er det søndagstræthed??? Jeg måtte læse præsentationen af din side (selvom det kun er lidt over 2 linier!) 3 gange før jeg forstod den... 

Hvad er det præcist du ønsker med siden?! Er det dig, der bestemmer om de sider du linker til er seriøse? I så tilfælde - hvad definerer du som værende seriøst? 

Bare et par tanker herfra... Wink

http://www.hundevennen.dk/ 

~ uddannet dyrepasser tilbyder pasning af alle kæledyr, luftning af hunde samt salg af godbidder 

Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input.

Altså det jeg ønsker med siden er at oprette et link/artikel katalog (for at folk kan markedsføre deres egen side), og ja det er mig der bedømmer om de er seriøse eller ej :) Om de er seriøse eller ej, vil jeg vudere i hvertilfælde, da det både kan være deres beskrivelse der ikke er seriøs, eller hjemmesiden som ikke er. Min i sidste ende er det noget jeg definerer om jeg mener det er seriøst eller ej...

PS. Ja nogle vil nok mene at det ikke er markedsføre deres side og det kan man så diskutere, men det er ikke det der ligges op til i denne tråd :)

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)