Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad mig vide, hvad der kunne blive bedre.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Pineswine Clothing I/S Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest takker jeg for den opmærksomhed du allerede giver mit indlæg.

Derefter vil jeg gerne bede dig om at kigge på min webshop: www.pineswine.dk

og har du endnu mere overskud i hverdagen ville det være fantastisk med noget feedback.

Hva det godt.

De bedste hilsner Daniel Bay.

Medejer af Pineswine Clothing I/S: www.pineswine.dk

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Generelt er det en fin side, jeg er dog ikke specielt vild med menupunkterne, men det er naturligvis smag og behag. Jeg synes også du skal få din menu i bunden til at stå på en linje samt rykke 'We recommend using a browser that supports html5 and ccs3' ind i containeren.

Under selve produktet synes jeg produktbeskrivelsen sagtens kan være bredere, da der er rimelig meget mellemrum mellem produktbillede og produktbeskrivelse. I øvrigt synes jeg også at du skal lave et hover-state til dine Add to cart-knapper samt din View cart-knap :-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Jeg er heller ikke vild med menu punkterne, jeg bryder mig ikke om knapperne i den mørkeblå gradient. Hold siden uden gradient.

2. Logoet er der noget med som jeg ikke er helt så vild med, fonten der er brugt er super fed (Hvad hedder den?) men jeg tror at selve pindsvinet godt kunne trænge til et par kyndige øjne, idéen er fed, der er bare noget med eksekvering som kan gøres bedre. (Skriv en PB til mig, hvis jeg lige skal tage et kig på det)

3. I stedet for bare at have en "View cart" knap, kan du så ikke smide et ikon op? Det finder folk meget lettere, og det ser bedre ud.

4. Få smidt de kort på som i tager.

5. Shipping and handling included in all prices - Det skal ikke stå i toppen hvor det står, smid det ind over faderen der kører og stil det lidt skråt.

Håber det kan bruges.

Mvh. Bertil Boisen

Fra Odense
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Pineswine Clothing I/S Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for tilbagemeldingerne - jeg tager det med til webadministratoren - og igen mange tak for de gode råd.

Det kan tænket at jeg kommer igen med hensyn til lidt mere hjælp, men fedt at i gider at tage jer tid.

De bedste hilsner Daniel Bay..

Medejer af Pineswine Clothing I/S: www.pineswine.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

menuen farver den glider alt for meget ind i baggrund farven sørg for farve valg lidt væk fra hinanden så kan de nemmere læses disse punkter

jeg ville ligge en blog på eget domæne end ligge den på blogspot , vis ligger i wordpress har man mange flere blog udvildelse muligheder og derved kan arbejdes også i bloggen med mere SEO.

Vis er har cvr nummer sæt det på kontakt siden og i fodnoten på siden det skaber mere troværdighed over siden.

social medier der betyder google plus en del vis man får google plus likes i google så det er bare sætte det på siden så man kan få de google plus likes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Løgstrup
Tilmeldt 2. Apr 12
Indlæg ialt: 29
Fra  Hundevennen.dk Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart - fed side! Selvom det tog mig lidt tid at forstå at det var shirts i sælger... Wink

Kan godt lide det skiftende billede på forsiden. 

http://www.hundevennen.dk/ 

~ uddannet dyrepasser tilbyder pasning af alle kæledyr, luftning af hunde samt salg af godbidder 

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor anbefale at bruge en browser der understøtter html5 og css3 når siden ikke er lavet i html5 og der er brugt minimal css3??

Jeg mener også at i burde droppe de knapper med gradients, event bruge logoet som knap?? De knapper med gradient passer ikke ind i stilen på resten af siden. Det ville og virke ret godt hvis i fjernede logoerne fra baggrunden, og holdt en meget simpel grafisk stil med fokus på kontrasten mellem sort/hvid.

Forstår ikke helt den forside man først skal igennem, hvorfor ikke starte lige på med shoppen? i har aligvel  en blog hvor man kan opsøge detaljer og nyheder?

Teddy

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)