Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om denne præsentation?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er.

Jeg har lavet en lille præsentation af en virksomhed, som går i luften den 1/6-2012. Er der nogen der har lyst til at kommentere film, som kommer til at være en "appetitvækker" for især tryk-leverandører...

Ser frem til at høre fra dig.

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 50
Fra  Golfbasen Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes din præsentation virker fin med billeder og design. Men der er for lange tekster, som man skal være en dygtig læser for at kunne nå at læse på den korte tid de bliver vist.

 

Held og lykke med projektet :-)!

Fra Løgstrup
Tilmeldt 2. Apr 12
Indlæg ialt: 29
Fra  Hundevennen.dk Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Teksten er for lang, ja. Hvad er det du sælger?

Du laver en video - men det er ud fra teksten jeg skal læse hvad du sælger... Så ikke videoen færdig - beklager. Sad

http://www.hundevennen.dk/ 

~ uddannet dyrepasser tilbyder pasning af alle kæledyr, luftning af hunde samt salg af godbidder 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Reitoft:
Er der nogen der har lyst til at kommentere film, som kommer til at være en "appetitvækker" for især tryk-leverandører...

Jeg blev mæt af den film.. 

For meget tekst, for småt og for meget af gangen. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Teksten i starter er lidt for lang.. Og evt. lidt mere PAW effekt som vækker opmærksomheden.. 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at teksten skulle komme punkt efter punkt. Altså du viser en boks og der kommer der en linje derefter en til (efter fx. 3 sekunder).

God musik - passer meget godt! (Hvad hedder sangen?)

Det går lidt for hurtigt når i viser alle de der pile.

Fra Odense
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Pineswine Clothing I/S Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Altid dejligt med en video præsentation . jeg synes dog, der er for meget tekst - det ville være rart med nogle korte punkter man kunne forholde sig til og en eller anden oplæser, der forklarer de dybere detaljer - en video som denne skal jo ikke fortælle alt for meget - den skulle helst gøre folk interesserede i selv at søge flere informationer - tage kontakt til virksomheden (hvilket giver bedre mulighed for salg, hvis der sidder en god sælger på den anden side.)

Medejer af Pineswine Clothing I/S: www.pineswine.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hvorfor er lavet en video

jeg kan ikke høre noget andet end musik og der køre lidt billeder musikken der er siger intet om jeres produkt 

jeg ville aktivitet vises jer som tryk leverandører altså trykke maskiner hvordan i laver jeres produkt på jeres fabrik, hvordan i snakker med kunden der må gerne vises rigtige maskiner der aktive er i gang og rigtige mennesker der bevæger sig og man kan se der snakker og høre dem

husk få lyd på en der snakker i videoen om produktet i videoen er alt meget tekst og den som er der flere steder er alt for småt , lav større tekst og meget mindre tekst i videoen , men forklare det i stedet med ord der siges .

de sidste 15 sekunder af videoen er sort det virker lidt for mærkeligt for en præsentation video der burde være noget hele videoen igennem men 3 minutter er også en lang video når der er intet der sker aktivitet så den er lidt kedelige video jeg tror tror ikke mange vil se den til slut når der sker så lidt i den vis ikke kan lave , kommer rundt viser hvordan i producerer produkt med mennesker rigtigt skal i skære den meget længere ned denne her video mere ned til fakta hvad levere i og kom meget direkte frem med det i vil frem med

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Må desværre være enig med de andre, teksterne er simpelthen for lange. Jeg skal side og koncentrere mig for at kunne læse det.

I en video skal man se og føle budskabet, ikke læse det. Hvis det skrives om til korte præcise budskaber vil det fungere langt bedre.

Udgangspunktet er godt, men der er efter min mening stadig lidt før du er i mål med videoen.

men spændende koncept, held og lykke med lanceringen :)

Dbh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre, alt for lang tekst

Hvad sælger I?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)