Stort tillykke med den nye rekord! Og fantastisk arbejde af jer bag maskineriet ;-) |
Jeg er helt ny på Amino, men fedt at vide at der er så mange der virkelig bruger det.
Fortsæt frem af!
Stort tillykke med den nye rekord! Og fantastisk arbejde af jer bag maskineriet ;-) |
Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.
Jeg er helt ny på Amino, men fedt at vide at der er så mange der virkelig bruger det. |
Stort tillykke med den flotte rekord - det vidner jo om, at I virkelig har ramt noget, som der er et behov for og som flere og flere tager til sig. Og det skal nok blive endnu bedre, nu hvor der virkelig er kommet fart på loadtiderne på sden - thumbs up for det! Keep up the good work :-)
|
Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.
Tusind tak. Martin
|
Stort tillykke herfra Må jeg af nysgerrighed spørge om I har kunne se ændringer i time-on-page efter hastigheden er forbedret så meget som den er? |
Hej Thomas Martin
|
Jeg ville måske kunne have forstået at time-on-page var gået ned, simpelthen fordi folk ikke skulle side og vente 10-15 sekunder på at loade sider, men det undrer mig at folk ser færre sider når hastigheden er blevet så meget bedre. Men ingen tvivl om Amino er på vej i den rigtige retning, især med den seneste hastigheds-opgradering. |
Sidevisninger er heller ikke faldet så meget. Martin
|
Tillykke med besQgsrekorden. Syntes ideen er med Amino er kanon, og den er en rigtiggod informationskilde. Et super stort tak og tillykke fra mig |
jeg er en af dem der har givet jer flere sidevisninger efter jeres mange opdateringer, før dem var jeg herinde 1-3 gange om ugen og så kun nogle få tråde fordi jeg ikke havde tålmodighed til mere, nu er jeg her næsten hver dag igen, præcis som jeg var i starten, og ser en del flere tråde hver gang :) |
Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside