Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på musikudvalg og koncept

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 46
Fra  VibeFM Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

I februar lancerede jeg, sammen med min gode partner Richard, "Hele Danmarks Ungdomsradio" - VibeFM. Siden har vi sendt musik på nettet, og vi synes selv, at det går den rigtige vej. Vi ønsker dog at få lidt feedback på vores forskellige koncepter og valg af musik, samt vores flow på netradioen. Lyder det godt, det vi gør, eller kunne det lyde anderledes?

Jeg håber på godt og brugbar input. Ta' en lytter på www.VibeFM.dk 

Tak for hjælpen!

Fra Løgstrup
Tilmeldt 2. Apr 12
Indlæg ialt: 29
Fra  Hundevennen.dk Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Øhm...er det mine højtalere den er gal med eller er der ingen lyd på??? Hmm

http://www.hundevennen.dk/ 

~ uddannet dyrepasser tilbyder pasning af alle kæledyr, luftning af hunde samt salg af godbidder 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

der kommer ingen lyd ved at klikke på net radioen , den virker ikke lige nu på siden.

ved klik nummer 2 links program oversigt kommer til tom side , der er det vigtigt lave links videre til program oversigt i første omgang troet jeg i havde ingen programmer

fordele få google plus på siden og få gerne lidt likes til din side , det er begyndt at betyde lidt i SEO

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hobro
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 46
Fra  VibeFM Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Vi oplevede desværre i nat et nedbrud som var skyld i, at radioen ikke spillede. Det er hermed rettet. Vi har en programoversigt på siden. Klik blot under "Program". Oplever du fejl ved klik, eller misforstår jeg noget?

Mht. Google+ vil jeg stærkt overveje det. Nederst på siden findes sociale links, hvor G+ godt kunne passe ind.

Tak for tips - kig endelig forbi igen og kommenter gerne herefter.

Fra Hobro
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 46
Fra  VibeFM Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Berit,

Det skyldes et nedbrud tidligere i dag. Fejlen er nu rettet - så kig endelig forbi igen :-)

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nit første indtryk når jeg kommer ind på siden er, at jeg kommer ind til noget som ikke er helt færdigt. Da I henvender jer til unge, mangler der noget wau effekt og noget der giver lyst til at komme tilbage til jeres site.

Hvad mener du selv I har gjort, for at gøre sitet interessant?? 

Lav det sådan, at brugerne kan oprette sig og chatte sammen. Lav nogle lokale konkurrencer og lad lokal samfundet stå for nogle sponsorater.

Så ser det ud som om der engang var gang i nyhederne, men det ligesom gået i stå efter den 1 April??? 

Musikken, ja den er jo som den er ;-) 

Så lige en anden ting, jeres priser på spots er helt hen i vejret, I får SÅ svært ved at få det solgt med mindre det er nogle der virkelig vil støtte jer.

At give 92,- pr spot for et max 10 sek og hvor man når 200 brugere er jo vildt ;-) Lav nogle kampagner, for I er i en branche hvor der virkelig er konkurrence. Jeg kan fortælle jeg har lige købt 15 sek spots til 55,- og det er i en radio hvor jeg kommer ud til 50.000 ugentlig brugere ;-) 

Men klø på og gør den til jeres ellers forsvinder i alle de andre almindelige der er ;-) 

Held og lykke med konceptet ;-) 

Vh Jimmi

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)