Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til hjemmeside

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har netop lanceret min tjenestes hjemmeside, som kan findes på tekstkreation.dk, og jeg kunne derfor godt tænke mig lidt feedback. Kan I lide den, hvad mangler, hvad er godt mv.?

På forhånd tak :-)

Venligst,

Frederik Arnholdt

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Fin og enkel side. :-)

Synes blot der burde være lidt flere call to actions, så man f.eks. fra "services" eller "priser" siderme kan gå direkte til en bestillingsform.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Jeg synes, din side er meget overskuelig og med et flot logo :) Til teksten på forsiden "Jeg skriver, hvad du efterspørger" ville jeg vælge skrifttypen og den mørkere blå farve fra "Kreation" i dit logo, og så ville jeg evt. lave overskriften lidt mindre, da ikke alle kører med en opløsning/skærm, hvor de kan se det nederste af din forside :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jean:
Hej Frederik

Fin og enkel side. :-)

Synes blot der burde være lidt flere call to actions, så man f.eks. fra "services" eller "priser" siderme kan gå direkte til en bestillingsform.

Tak for det :-)

I hvilken forbindelse mener du bestillingsform?

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

kitt:
Hej Frederik

Jeg synes, din side er meget overskuelig og med et flot logo :) Til teksten på forsiden "Jeg skriver, hvad du efterspørger" ville jeg vælge skrifttypen og den mørkere blå farve fra "Kreation" i dit logo, og så ville jeg evt. lave overskriften lidt mindre, da ikke alle kører med en opløsning/skærm, hvor de kan se det nederste af din forside :)

Tak for kommentaren. Jeg vil eksperimentere lidt frem og tilbage og overveje det :-)

Fra Løgstrup
Tilmeldt 2. Apr 12
Indlæg ialt: 29
Fra  Hundevennen.dk Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Enkel og overskuelig - men kunne måske godt savne et billede af "manden bag skærmen"? Smile

http://www.hundevennen.dk/ 

~ uddannet dyrepasser tilbyder pasning af alle kæledyr, luftning af hunde samt salg af godbidder 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Berit Selbach Christensen:
Enkel og overskuelig - men kunne måske godt savne et billede af "manden bag skærmen"? Smile

Tak for feedbacken :-) Der er faktisk allerede et billede under Bag Kulissen. Det er godt nok ikke et portrætbillede, men det kunne være, jeg også skulle tilføjet et sådant?

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

1) Du burde lige tage et kig på dine URL-adresser

2) tekste på services siden er noget størrer end alt andet.

3) lige en enkelt stavefejl "produkbeskrivelser" på bagkulissen.

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Harlev:
1) Du burde lige tage et kig på dine URL-adresser

2) tekste på services siden er noget størrer end alt andet.

3) lige en enkelt stavefejl "produkbeskrivelser" på bagkulissen.

Vh

Casper

Tak for feedbacken.

Med hensyn til URL'erne kan jeg fortælle, at det irriterer mig grænseløst, og at jeg ikke ved, hvordan jeg kan ændre dem. Jeg har kontakten udbyderen af hjemmesiden.

Grunden til, det øverste afsnit med tekst under Services er større end teksten på resten af siden, er simpelthen, at jeg vil lægge vægt på netop det afsnit, hvorfor beslutningen er taget rent markedsførings- og kommunikationsmæssigt.

Stavefejlen er rettet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

forsiden ville jeg sætte et logo der siger lidt om virksomheden og en mindre tekst der end de kæmpe bogstaver

kontakt siden fylder logo alt for meget der kunne du sagtens ligge en kontaktformular derved er det langt lettere at kontakte dig.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)