Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det blev en grim morgen føj

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Skøn morgen troede jeg, vågnede tidligt heldigvis og ville lige tjekke på mobilen om den kunde der skulle betale havde gjort det og det havde han......"#¤%&%& 3400kr reserveret hvad fanden er det op af senge i en fart overtage konens pc (mine egne var slukket)ind på netbanken, og her skulle jeg love for at hr. Larsens kort havde danset natten igennem. Jeg havde købt blomster for en tudse i USA, tøj i England og en event også i USA, alt sammen bare fordi man havde brugt Hotels.com i går til at bestille et værelse på Fyn en enkelt nat, hvor jeg skulle skrive mine kort oplysninger ind.

Føj for satan siger jeg bare, men alligevel fuld af beundring for den stakkel der er nødt til at shoppe med mine skillinger, at han har kunne tage r.... på mig der arbejder med IT hverdag, men det er nok blevet tid til at gå på pension og sy pengene ind i madrassen, for den ligger jeg sq på og jeg vejer en del.

Så Moralen er pas på hvor i skriver jeres oplysninger henne på nettet, for der sidder altid en lille grimrian der vil være med til at bruge dem.

Jeg skal lige understrege at det er ikke sikkert at det er Hotels.com men det er det eneste sted jeg brugte mit kort i går, hvor jeg skulle skrive alle mine oplysninger ind ved reservation ?

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du f.eks. har brugt en hæve automat den seneste tid, kan de jo også have stjælet din magnetkode og pinkode. Eller et gammelt køb hvor de først er startet med at bruge kortet nu.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

JA det kan du have ret i Tom men jeg har ikke brugt hæve automat i lang tid det eneste sted jeg har brugt det er shell og fakta i lokalområdet

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm okay, men under alle omstændigheder, håber jeg at du nyder det danske vidunderlige vejr nu så :)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Av av av Henning.

Sur ting at stå op til.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kedeligt. Især når du ikke ved, hvordan du er blevet afluret. Og værre endnu, man kan intet gøre.

Håber ikke det er noget malware du har fået på din computer, så det er på den måde du er blevet afluret, for så gør de det igen, når du har fået et nyt kort.

Men det er da godt du opdagede det med det samme.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

JA man vågner snapt, men nu er det snart afsted til banken så går det nok alt sammen

Fra Borre
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Gundersen IT Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er svært at vide hvor tyveriet af dine kortoplysninger er sket. Det kan sådan set godt være sket for lang tid siden. Der er kriminelle bander som høster kortoplysninger via malware og andre metoder og samler dem i databaser. Og så sælger de disser databaser med kortoplysninger til andre kriminelle. Så dine kortoplysninger kan være blevet stålet for lang tid siden, men er først blevet solgt og brugt af de kriminelle nu.

Freelance .NET programmør. Se profil for mere info. - Leder du efter en online Engelsk Dansk ordbog?

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du har simpelthen indtastet kontonr, udløbsdato og sikkerhedskoden?

Fra København Ø
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også lagt mærke til at hvis man køber for mere ind 10.000 f.eks. hos Bilka, så vil hele ens kortnummer faktisk stå på kassebonen, og eftersom at Bilka også skal have et kopi af købet via en underskrift opkrævning for at handle med et så stort beløb, skal kassedamen også tjekke op med navn (billede id) og underskrift. såå ja, kassedamen eller drengen for den sags skyld, kan faktisk ligge inde med alle de nødvændige oplysninger for at handle med dit dankort over nettet, ved bare at huske navn, udløbsdato af kortet og sikkerheds tal.

Skal ikke sige det her er tilfældet dog, men det er dog noget jeg syntes man skal være opmærksom på. :)

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)