Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det blev en grim morgen føj

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Fakse
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er det så at jeg gerne ville kunne sætte 15 dødningehoveder ind lige efter hinanden, men jeg kan ikke finde dødningehoved-tasten:-)

Ja det er da godt nok noget surt hvis pengene er forsvundet,  jeg havde en forståelse af at man kunne ringe til sin bank og forklare dem situationen, så ville det eneste man vill komme til at hæfte for være den selvrisiko på 2000,- som man har ved internetsvindel men måske er jeg bare naiv ?

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når det endelig skal være, så vær glad for at det kun er 3400 det handler om. Jeg havde en lignende oplevelse tilbage i 2011 - men det var mit mastercard, hvor jeg jo kun får listen over ting der er sket een gang om måneden, fordi det er et reelt kreditkort - som jeg har, fordi det inkluderer en rejseforsikring og fordi det altid er godt at have et ekstra kort med når man rejser. 

Ud fra mit statement så ser det ud til at vedkommende har fået paper experts til at skrive hans eksamensopgave for sig, og så har han ellers hygget sig med indkøb af nyt tøj, accessories og en ferie. 

I mit tilfælde mistænker jeg det for at være blevet aflæst på min tur til New York et par måneder før det her skete.  Jeg lader dog aldrig mit kort ud af syne, heller ikke på restauranter.  

Jeg har ladet mig fortælle, at det ofte er i lufthavne hvor der er rigtig mange mennesker, at der kan være pillet ved maskinerne. Fordi folk har travlt og ikke nødvendigvis lige ser at der sidder lidt tape på maskinen - hvilket giver fin mening. Jeg spiste noget i lufthavnen.

BODYJEWELLERYSHOP, 0845 500 01 GBP 2,20 19,37

WWW.FASHIONUNION.C, 0844557601 GBP 212,70 1.872,80

COACH USA INC, 201-225-7580 USD 1,50 8,32

PENNYPLAIN, 08445576010 1.870,80

REACHERS CARS & MINIBU, WATFOR GBP 95,00 840,75

WWW.SUITSYOU.CO.UK, 0208 32730 GBP 201,00 1.778,85

ARGOS DIRECT, HOME SHOPPING GBP 499,00 4.424,28

TRAVELODGE AGENT, RESERVATION GBP 537,80 4.768,29

THE PAPER EXPERTS INC, TORONTO CAD 1.648,00 9.220,20

TRAVELODGE AGENT, RESERVATION GBP 342,90 3.056,15

I alt 27.859,81

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil ja det skulle jeg på hotels.com

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Bo:

Her er det så at jeg gerne ville kunne sætte 15 dødningehoveder ind lige efter hinanden, men jeg kan ikke finde dødningehoved-tasten:-)

Ja det er da godt nok noget surt hvis pengene er forsvundet,  jeg havde en forståelse af at man kunne ringe til sin bank og forklare dem situationen, så ville det eneste man vill komme til at hæfte for være den selvrisiko på 2000,- som man har ved internetsvindel men måske er jeg bare naiv ?

Jeg fik alle mine penge dækket banken. Der er 2 måder det virker på: 

1 ) Banken udbetaler pengne og laver derefter indsigelser til dig for at trække pengene tilbage fra de butikker der er handlet i. 

2 ) Hvis betalingerne er gennemført med 3D secure, så hæfter banken selv for beløbet.

Jeg fik et skema der skulle udfyldes og der var absolut ingen problemer i processen, de var søde og hjælpsomme hele vejen igennem. Jeg bruger Nordea.

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Signe Lyborg:

Jeg har også lagt mærke til at hvis man køber for mere ind 10.000 f.eks. hos Bilka, så vil hele ens kortnummer faktisk stå på kassebonen, og eftersom at Bilka også skal have et kopi af købet via en underskrift opkrævning for at handle med et så stort beløb, skal kassedamen også tjekke op med navn (billede id) og underskrift. såå ja, kassedamen eller drengen for den sags skyld, kan faktisk ligge inde med alle de nødvændige oplysninger for at handle med dit dankort over nettet, ved bare at huske navn, udløbsdato af kortet og sikkerheds tal.

Skal ikke sige det her er tilfældet dog, men det er dog noget jeg syntes man skal være opmærksom på. :)

Så mange penge har jeg dog aldrig brændt af i Bilka :) Måske jeg skal til at ha' en lidt større løn? Wink

Fra København Ø
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Well hvis man har sparet sammen til en stor fladskærm eller en bærbar computer, så kan man hurtig komme til at brænde 10.000 kr af sådan et sted heh ;)

Fra Fakse
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Signe Lyborg:
Well hvis man har sparet sammen til en stor fladskærm eller en bærbar computer, så kan man hurtig komme til at brænde 10.000 kr af sådan et sted heh ;)

It´s a girl thing Wink

Men et godt svar alligevel.  (no disrespect)

 

Fra København Ø
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hehe det kan du nok have ret i Wink

A girl who loves gadgets more than cloth and shoes! Big Smile

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt at Nordea gjorde som de skulle. Kan du få hjælp til at finde ud af hvordan?
Jeg har brugt hotel.com MASSER af gange, så hvis ikke du ved hvordan, ville jeg få nyt kort og gennemchecke computeren mekd flere malware progammer, men du lyder jo velinformeret

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg nægter at tro på det er Hotels.com. Det er jo et kæmpe firma (Expedia) med næsten 9000 ansatte og børsnoteret på NASDAQ (faktisk var det Microsoft der startede firmaet).

Mon ikke du har haft noget virus/malware på din computer? Eller det er blevet afluret på et andet tidspunkt (nok det mest sandsynlige).

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)