Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hund på jobbet... (skal den sidde i bilen)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Som iværksætter og selvstændig må man nogle gange gå på kompromis med hverdagen og fx have med sin hund på arbejde. Så mens vi venter på at solen kommer tilbage…Umbrella

Viste du at:
kl 08.30 ved +14C skygge giver ca. +19C i bilen
kl 09.30 ved +18C skygge giver ca. +38C i bilen
kl 10.30 ved +20C blandet sol/skygge giver ca. +47C i bilen
kl 11.15 ved +20C sol ca. +58C i bilen
kl 12.00 ved +23C sol ca. +62C i bilen
kl 13.30 ved +22C sol ca. +85C i bilen

Selvfølgelig er tallene afhængig af bilmodel, også bilens farve har betydning, om der er solfilm på ruderne etc.
- Men det ændrer ikke på det faktum at biler meget hurtigt bliver meget varme, fordi de er opbygget af metal og med store glasflader.

Derfor er det rigtig fornuftigt, at ens hund altid har adgang til vand og så er fx ”road-refresher” vandskålen smart med sit anti-spild koncept.Cool

Man kan jo også få en ”bagageklapskrog” så man kan stille bagklappen på klem, men stadig kunne låse sin bil.

Temp. kilde: Dyrenes Beskyttelse

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps, ellers kan man lade en professionel dyrepasser som min kone passe hundene i hjemmet - mens far og mor er på arbejde :) 

Hun har lige været i Viborg Stifts Folkeblad, Skive Folkeblad og drukner i positiv omtale, så det er super dejligt :)

Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sku synd for en hund at sidde i sådan en varm bil.

Godt med lidt info omkring det .

Mvh

Jesper

Fra Løgstrup
Tilmeldt 2. Apr 12
Indlæg ialt: 29
Fra  Hundevennen.dk Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har altid ønsket jeg kunne tage hunden med på job, men det er lidt svært når man har 3 af slagsen... Skype-TongueOut

Tror da vist lige jeg skal tjekke din side engang - har ikke hørt om den "road-refresher" før! 

Og ja - det er godt nok vildt at bilen bliver SÅ varm...! Var ikke klar over det var så høje temperaturer. Men af princip tager jeg ikke mine hunde med i bilen, medmindre de kan komme med mig. Bilen er ikke til "hunde-opbevaring" i mine øjne. Skulle uheldet dog være ude - har jeg en dog bagagerums-krog. Skype-Blush

http://www.hundevennen.dk/ 

~ uddannet dyrepasser tilbyder pasning af alle kæledyr, luftning af hunde samt salg af godbidder 

Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 149
Fra  Web Republic Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er forfærdeligt, at der hvert år er hunde, der får lov til at stege i diverse parkerede biler, mens ejerne render rundt ude i den friske luft... Får en klump i halsen hver gang, jeg ser Tryg reklamen med de to piger, der redder en hund ud af en alt for varm bil... Så det er godt at læse, at der nu findes diverse hjælpemidler, og ønsker man ikke at bruge dem, så hellere lade hundene bliver hjemme, og evt. forkæle dem med en hundeis istedet

Tilmeldt 26. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Line:
Det er forfærdeligt, at der hvert år er hunde, der får lov til at stege i diverse parkerede biler, mens ejerne render rundt ude i den friske luft... Får en klump i halsen hver gang, jeg ser Tryg reklamen med de to piger, der redder en hund ud af en alt for varm bil...

Det er en fantastisk reklame, som TRYG har lavet der. Håber, at folk reagerer på netop den måde, når de ser en hund lide i en alt for varm bil. Kunne være meget interessant med en undersøgelse, om folk rent faktisk ville smadre ruden på en bil for at redde en hund eller "mind their own business".. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Havde til hver en tid gjort akkurat det samme som de i reklamen, synes det er dybt tankeløst at lade sin hund eller andet levende væsen, sidde i en varm bil uden vinduerne rullet ned... Har altid tænkt det på den her måde:

Jeg smadrer ruden på en bil for at redde en hund - ejeren bliver måske sur over at jeg har ydet hærværk mod hans bil, men valget er hans, om han ønsker en streg i bogen for dyremishandling eller om han ønsker at anmelde mig for hærværk.

Kan forestille mig hvad han selv vælger, og hvem politiet vil stå bag... Big Smile

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Karen:

Som iværksætter og selvstændig må man nogle gange gå på kompromis med hverdagen og fx have med sin hund på arbejde. Så mens vi venter på at solen kommer tilbage…Umbrella

Viste du at:
kl 08.30 ved +14C skygge giver ca. +19C i bilen
kl 09.30 ved +18C skygge giver ca. +38C i bilen
kl 10.30 ved +20C blandet sol/skygge giver ca. +47C i bilen
kl 11.15 ved +20C sol ca. +58C i bilen
kl 12.00 ved +23C sol ca. +62C i bilen
kl 13.30 ved +22C sol ca. +85C i bilen

Selvfølgelig er tallene afhængig af bilmodel, også bilens farve har betydning, om der er solfilm på ruderne etc.
- Men det ændrer ikke på det faktum at biler meget hurtigt bliver meget varme, fordi de er opbygget af metal og med store glasflader.

Derfor er det rigtig fornuftigt, at ens hund altid har adgang til vand og så er fx ”road-refresher” vandskålen smart med sit anti-spild koncept.Cool

Man kan jo også få en ”bagageklapskrog” så man kan stille bagklappen på klem, men stadig kunne låse sin bil.

Temp. kilde: Dyrenes Beskyttelse

Har tilladt mig at ændre din overskrift

Hund på jobbet har vi også, men der sidder den ikke i bilen, men er med os hele arbejdstiden

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)