Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hey, hvad er Danmark bedste markedsplads?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

I dag, 14. juni 2012, har vi lanceret http://www.alleannoncer.dk Danmark største marked målt i antal annoncer. Vil gerne have dig til at tage et kig og sige, hvad deres mening er. Og velkommen til at kommentere med specifikke links til de sider på http://www.alleannoncer.dk dine kommentarer gælder.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Jun 12
Indlæg ialt: 33
Fra  Bla(c)k Graphics Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes faktisk det virker simpelt og brugervenligt Yes JEg har ingen problemer med at finde rundt, selvom jeg aldrig har været på siden før. Det eneste der er en lille visuel 'ting' for mig er den blå linkfarve.. Hvis den bare var del pæne lidt mere støvede blå fra logoet, og ikke den Windows agtige #0000FF. Ved ikke om det var den slags du leder efter?

Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey. Tak for den pæne feedback. Jeg er enig, at den blå farve ikke er super fin. :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

synes billeder er for små - billedet siger mere end tusind ord, så vil hellere have nogle gode billeder

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig, at billederne kan gøres større. Vi vil helt sikkert se nærmere på dette asap.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ved ikke hvor meget i kan styre billeder da det meste er annoncer fra andre sider men de billeder der er på siden er lige lovlig små man kan slet ikke se noget

det kunne være super med mere tekst på siden ved annoncere men det er meget svært styre det antal man tager og lave det hele unikke det kan ikke rigtigt undgå give google problemer , du kunne lave bloggen ved siden af det vil skabe noget mere unikt på siden og videoer

dog kan jeg den norske del den er godt lykkes men man kan komme rimeligt langt men uden det vilde tekst men det kræver altså masser af links og i har over 1135 Referring Domains  og 140.570 External Backlinks det er meget så den side ser ud til at have lykkes og med en alexa rank 54.000 på den norske del kan det måske lade sig gøre i Danmark med det kræver hårdt slid som i sikkert også har haft med den anden side.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. May 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Spar penge i outlets og lagersalg i Danmark

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)