Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med konstruktiv kritik, til at komme godt fra land med mit første affiliate marketing forsøg.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg er så småt begyndt på mit affiliate projekt, og jeg vil rigtig gerne høre jeres kritik, forslag og idéer til min hjemmeside, alt bliver taget imod med kyshånd og et åbent sind. 

på forhånd tak.

www.Marketing101.dk

Mvh Mikkel.

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ingen kritikere?

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg kan ikke komme med bud på affiliate-delen, men nok på siden som sådan. Umiddelbart synes jeg helhedsindtrykket er en kende for rodet. Hvorfor hedder siden noget med '101' - er der en særlig pointe her? Dine cloud-tags går ud over billedrammens venstre kant, annoncerne synes jeg er for brede i forhold til helheden, du bruger begreberne 'marketing' og 'markedsføring' tilsynelandende for det samme.

Men jeg synes også, at siden tilstræber en vis ro, i og med farverne er holdt dæmpede.

Teksterne er korte, hvilket jeg forstår, de helst skal være. Men stiller det så ikke større krav til indholdet? Jeg synes, du skal lægge mere faglig autoritet i dine tekster, så man som læsere får noget ud af at læse dem. Et tydeligere budskab.

Jeg ved godt, det er svært, og at du er i gang med at udvikle siden. Er selv i gang, så jeg kan sagtens følge dine overvejelser :-)

/Marianne

Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 50
Fra  Golfbasen Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Min mening er at det ser rodet ud, og så forstår jeg ikke hvorfor du både bruger engelsk og dansk :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Marianne H:
Jeg kan ikke komme med bud på affiliate-delen, men nok på siden som sådan

Det, var en skam, men jeg kan bruge det hele.

Marianne H:
Hvorfor hedder siden noget med '101' - er der en særlig pointe her?

101 som brugt på engelsk, for basalt og introducerende. :) - Det var egentlig et domæne jeg havde liggende og har bestemt mig for at bruge på dette projekt.

Marianne H:
Dine cloud-tags går ud over billedrammens venstre kant, annoncerne synes jeg er for brede i forhold til helheden, du bruger begreberne 'marketing' og 'markedsføring' tilsynelandende for det samme.

Arbejder lidt med den ramme, det ser kludret ud med de tags, det har du ret i. Det med annoncerne har jeg brug for noget mere feedback på.

Marketing er jo det engelske ord for markedsføring - jeg kan godt se det virker forvirrende at jeg ikke bruger et udtryk gennemgående, det er nok en ting jeg bør kigge lidt på.

Jeg er igang med at arbejde på nogle mere brugbare artikler. Jeg har bare smidt et par hurtige op for at teste hvordan siden virker og for lige at komme igang.

Tak fordi du tog dig tid til at kigge på siden, det sætter jeg stor pris på. :-)

Mikkel.

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Aagaard:

Min mening er at det ser rodet ud, og så forstår jeg ikke hvorfor du både bruger engelsk og dansk :-)

Der er nogle begreber der efter min mening bare ikke fungerer på dansk, men en mere konsekvens retning for hvordan jeg bruger det skal der til. :)

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Velkommen til affiliateverdenden. Glæd dig til at blive suget ind, når først du får dine første salg! :-)

Din side er langt flottere end mit første forsøg, der i øvrigt har tjent 38kr på knap et år. Men jeg kan godt spotte et par ting, der kan forbedres:

  • I dine indlæg har du tags og kategori øverst. Det giver ikke meget mening for mig. Hvis de skal være der, skal de være nederst. Og i øvrigt ser jeg ikke nogen reel grund til at bruge tags til at starte med.
  • For mange billeder af irriterende - men et enkelt i form af fx et logo kunne være godt. Lige nu mødes man af en massiv tekstmur, der kan være svær at overskue.
  • Du kører Google Adsense. Husk en side om privatlivspolitik og hvem du er. Det er et krav fra Googles side til alle annoncører.
  • Du bør no-followe alle dine affiliatelinks. Lige nu er de do-follow. Det bør betalte links ikke være som hovedregel.
  • Du har hverken interne eller eksterne links i dine artikler (kun i en af dem og kun eksterne). Det er altid en dårlig idé. Hav begge ting i hver eneste tekst. 
  • Dine Adsense-annoncer i sidebaren er på kant med reglerne. Det ser ud som om, de er kategorier på din side. Den går ikke. Du må tydeliggøre, at der er tale om annoncer.
  • Skriv flere indlæg - du skriver faktisk om nogle rigtigt interessante ting, så jeg glæder mig til at se den fortsatte udvikling!
Good luck, have fun!
Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel:
101 som brugt på engelsk, for basalt og introducerende. :)

Nåja - det er også rigtigt - det er fint nok, så. Men jeg synes, du skal skrive det i en 'Om xxxxx'. De fleste hader at føle sig dumme/uvidende.

Mikkel:
Det med annoncerne har jeg brug for noget mere feedback på.
 

Det, jeg mener er, at annoncernes linjer er anderledes end linjerne i de to bokse categories og archives. Det er det, der gør, helhedsindtrykket forekommer rodet. jeg ved til gengæld ikke, hvad man kunne gøre ved det. 

Du blander, som en anden peger på, dansk og engelsk. Nogle steder gør det ikke noget, men andre steder virker det ugennemarbejdet. Fx overskriften 'social media' og teksten umiddelbart under '... sociale medier'

Udmærket med de hurtige artikler - det er jo vigtigt at se, hvordan helheden fungerer.

/Marianne

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 07:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel

Go for it

Jeg vil give de andre ret i at den er lidt rodet, men det kan der forholdsvis let ændres på.

Mit forslag ville være de 5 små tekst rubrikker du har i venstre siden. Laver du om til en stor velkomst/forordstekst, brug evt. den du har nederest og  så pumpe den op med en større font. Eller også hav den som en stor forordstekst og de 4 andre rubrikker nedenunder, det vil skabe god symmetri.

Denne tekst bør du have som stor tydelig tekst der fylder begge spalter og med større font. Her siger du jo velkommen

Velkommen til marketing 101

Posted on 12 oktober 2011

Hej med dig. Du er sandsynligvis endt her på siden fordi du interesserer dig for markedsføring. Min mission med denne side er at gradvist inkorporere mine erfaringer fra mit studie som markedsføringsøkonom, med hvem der kunne være interesseret. Jeg vil også forsøge at holde en finger på pulsen for hvad der ellers rører sig inden [

Alle links og annoncer til højre bør blot styles lidt, så det ikke ser så assymetrisk ud, det vil mindske hulter til bulter indtrykket.

Ellers: Overvej i højre siden hvad er "need to have" og hvad er "nice to have" og så lav en lille frasortering derfra. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

hvorfor er der log ind på siden er det fordi man kan oprette konto hos dig vis kun er dig så ville fjerne alle de unødvendig menuen links plug in , forum , log in med mere

jeg savner de social logo på siden det er jo en markedsføring side så frem med facebook og google plus , vis du er god også der og derved er siden endnu mere overbevisende

om dig side savner jeg på siden hvem er forfatter bag siden ?

kontakte forfatter kan også give siden et lidt ekstra op ad af seriøseste over siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)