Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med konstruktiv kritik, til at komme godt fra land med mit første affiliate marketing forsøg.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Marianne H:
Du blander, som en anden peger på, dansk og engelsk. Nogle steder gør det ikke noget, men andre steder virker det ugennemarbejdet. Fx overskriften 'social media' og teksten umiddelbart under '... sociale medier'

Nu har jeg ihvertfald nogle konkrete punkter at gå videre med.

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Cap'n Halfdan Timm:
elkommen til affiliateverdenden. Glæd dig til at blive suget ind, når først du får dine første salg! :-)

Mange tak, og tak for alle de brugbare punkter! :-)

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg fået lavet lidt mere på siden.

Tilføjet:

"Om siden" side

Ændret på adwords opstilling

Lavet en sticky tråd der pt. hedder "velkommen til siden" der fungerer som blikfang.

Fået logo på siden, har dog ikke helt låst mig fast på dette endnu.

Fået skrevet en artikel, jeg synes har mere værdi end de andre meget hurtige, omhandlende Pinterest.

Lad mig høre hvad I synes.

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel:

Så har jeg fået lavet lidt mere på siden.

Tilføjet:

"Om siden" side

Ændret på adwords opstilling

Lavet en sticky tråd der pt. hedder "velkommen til siden" der fungerer som blikfang.

Fået logo på siden, har dog ikke helt låst mig fast på dette endnu.

Fået skrevet en artikel, jeg synes har mere værdi end de andre meget hurtige, omhandlende Pinterest.

Lad mig høre hvad I synes.

jeg synes siden den er lidt forbedret , men hvorfor er der  log in på siden og suport forum på siden ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et rimelig standard tema, skal lige ind og have kodet det ud.

Mikkel

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest tillykke med dit nye site -  det ser fint ud! Men når det er sagt, er der nogle ting som jeg mener skal rettes op på: 

- Din favicon (Billede der vises i browserlinien) er forfærdelig, en grå kasse? Smid da dit logo derop i stedet!

- På forsiden, den grå kasse "velkommen til Marketing 101" er beskåret ved mig, kan i hvertfald ikke se det hele. Ved ikke om det kun er hos mig der er sådan. 

- Få lavet nogle flere kategorier i din menu. 

- Sociale medier, facebook, twitter, google+ osv. så siden kan blive liket. + sociale medier på hver indlæg

- Siden er dansk, derfor synes jeg den skal oversættes fra top til bund. Alt er engelsk, undtager indlæg. 

Original News Theme by WooThemes - Premium WordPress Themes fjern det! :)

- I venstre hjørne, toppen, er der noget af en kode. - Det skal også fjernes. 

Held og lykke med sitet :) 

Mvh Simon Andersen

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Andersen:
Først og fremmest tillykke med dit nye site -  det ser fint ud!

Mange tak.

Jeg har fået ændret et par af fejlene, men hvor dælen jeg finder det lille stykke fejlkode henne irriterer mig lidt.

Du har nok ret i at sidens funktioner bør være på dansk, jeg skal lige have sat mig ned en dag og have skrevet godt om i det.

Mikkel

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Var lige inde og se hvordan det går med siden. Og jeg syntes den er blevet meget flottere og mere overskuelig. Godt gået!

Så er det bare at rette lidt helligdage og flueknepperi, så er siden helt fjong!

Thumbs up! 

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Soren Jensen:

Hej Mikkel

Var lige inde og se hvordan det går med siden. Og jeg syntes den er blevet meget flottere og mere overskuelig. Godt gået!

Så er det bare at rette lidt helligdage og flueknepperi, så er siden helt fjong!

Thumbs up! 

Mange tak.

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)