Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Føler mig snydt af udlejer

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 11. May 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

da begge parter er bekendt med at der foregår noget på adressen i den nuværende periode og begge parter har modstridende interesser, vil udlejer i en retssag kunne undslå sig med håndværk som begrundelse og så kan lejer ikke gøre noget, ligesom hvis udlejer vælger at renovere vinduer, så kan lejer heller ikke nægte adgang til lejemålet.

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Surt at i har opgivet jeres iværksætteri projekter efter et par måneder.. Og skal istedet bruge kræfterne på lejemålet mv..

Fra Fakse
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Hohnen:

Man skal vælge sine kampe med omhu...

Glæd dig over at du kun betaler halv husleje i denne måned og fokuser på dine nye projekter.

Jeg er fuldstændig enig, det er nok bare at råbe r.vh.l og se at komme videre.

Man kan sige at den tid som du bruger på at kæmpe for ½ måneds husleje nok bliver dyr og du skal nok spørge dig selv om du er villig til at trække ham i retten for at få ret.

Min pointe er at man skal passe på med at komme ud af en lejekontrakt før tid medmindre at man laver et stykke papir på hvordan man gør det.

Selv om det er meget uretfærdigt, så tag det som en dyr købt erfaring og se at komme videre.

Mvh

Bo

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har skam ikke opgivet noget, vi har bare valgt en anden måde at mødes på. Lokalet opsiges udelukkende fordi det er spild af penge. 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)