Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tror jeg har fået en god forretnings idé, hvad skal der til for at tage næste skridt?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 71
Fra  Byggetilladelse.nu Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg skriver fordi jeg tror lige at jeg har fået en rigtig god idé til et koncept som kan effektivisere en del arbejdsprocesser på min arbejdsplads. Det er inden for byggebranchen.

Mit spørgsmål er nu, hvordan jeg skal gribe det an? Jeg har lavet en brainstorm hvor jeg har fået en masse gode idéer som jeg har skrevet ned, og har en meget overordnet plan for hvordan konceptet skal udføres. Men hvad så nu? Jeg ved godt at man nok nu skal sætte sig ned og lave en forretnings plan, men jeg synes bare dem som jeg kan finde på nettet virker meget uinspirerende. Er der evt. nogle af jer derude som har en skabelon som I benytter jer af, når i skal arbejde videre med en forretnings idé?

Det næste der skal ske, vil jeg tror er at jeg bliver mere konkret med selve idé og der skal tages stilling til de økonomiske aspekter, hvad koster det at bringe idé videre til virkeligheden, eller overser jeg noget? Er meget åbne for jeres input, da der helt sikkert er mange af jer som har erfaringer på egen krop.

Jeg ved at jeg kommer til at skulle bruge en programmør og/eller app udvikler. Da jeg har meget svært ved at gennemskue omfanget af arbejdet, kræver det helt sikkert at jeg arbejder videre med idéen, inden jeg laver nogle aftaler, men kommer helt sikkert til at være interesseret noget hjælp fra de rigtige eksperter her på Amino Smile

Sådan overall vil jeg nok bare gerne høre om jeres erfaringer til hvordan jeg skal gribe det hele an. Men er på sammen tid også tilbageholdende med at oplyse for mange informationer. Men det kan jeg se at det er helt normalt, når man mener man har fået en god idé.

Ser frem til at høre fra jer, og fortsat god dag.

Mvh.

Simon 

 

Tegnestue med fokus på byggetilladelser til private - www.byggetilladelse.nu

Tilmeldt 15. Apr 11
Indlæg ialt: 32
Fra  www.komeda.dk Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

PB sendt.

Smile

komeda.dk

Fra Århus
Tilmeldt 6. Jul 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Zendu Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Jeg har læst din post og jeg har netop lige oprettet et indlæg om iværksætter som er i din situation http://www.amino.dk/forums/t/166990.aspx#1126459

Hvis du har brug for hjælp kan du sende mig en mail på morten@zendu.dk 

God aften

Mvh.

Morten 

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon !

Jeg brugte skabelonen på startvaekst til at lave min forretningsplan. Da der så var mange punkter som ikke var relevante for min ide skrottede jeg skabelonen og skrev min egen plan. Det korte og det lange er at når man kommer igang med at skrive ord om sin ide så tager den form og man får tænkt over nogen detaljer. Du kan evt. henvende dig hos kommunen. De har formentlig et tilbud til iværksættere så du kan få noget sparring.

Held og lykke. Du skal brænde for din ide for det er hårdt arbejde.

Fra Middelfart
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 71
Fra  Byggetilladelse.nu Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten 

Tak for dit svar.

Jeg kan desværre ikke få det link du har indsat til at virke ikke, skriver at forum ikke fandtes??

Mvh.

Simon

Tegnestue med fokus på byggetilladelser til private - www.byggetilladelse.nu

Fra Middelfart
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 71
Fra  Byggetilladelse.nu Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulven

Tak for dit svar.

Jeg har godt haft i den skabelon fra startvaekst, og tænker også at det bliver den som jeg vil bruge. Tænkte bare at det godt kunne være at der var nogle derude som havde lavet deres egen som de måske synes var rigtig god. Kunne jo være fedt hvis man kunne få gavn af andre gode erfaringer. 

Men ja det er bare op på hesten og komme videre med planen og har også tænkt mig at kontakte det erhvervscenter som vi har her i Middelfart hvor jeg bor. Du plejer at være rigtig søde til at hjælpe. 

Fortsat god weekend Smile

Mvh.

Simon

Tegnestue med fokus på byggetilladelser til private - www.byggetilladelse.nu

Fra Århus
Tilmeldt 6. Jul 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Zendu Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Simon

Send en mail til morten@zendu.dk så sender jeg dig info

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)