Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress side til 500 kr.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer

Jeg håber ikke, I er blevet alt for trætte af alle de fantastiske Wordpress tilbud, der har floreret her på forum de seneste dage. Hvis I er det, så ignorer bare dette indlæg og nyd fortsat dagen.Smile

Grunden til at jeg også springer med på Wordpress vognen af billige tilbud er, at min kollega og jeg er ved at starte et lille mediebureau op, hvor vi blandt andet laver hjemmesider i Wordpress. Derfor mangler vi også nogle hurtige referencer.
Vi tilbyder derfor et website til kun 500 kr. eks. Moms. Vi vil dog sætte grænsen ved maks. fem opgaver.

Tilbuddet indeholder følgende:

  • Installering og opsætning af mobil og tablet venligt Wordpress Design (premium).
  • Installering og opsætning af relevante plugins (f.eks. Wordpress SEO, Google Analytics, Google Adsense m.m.)
  • Tilføje sociale medier som FacebookTwitter, G+, Pinterest og andre relevante.
  • Opsætning af logo, tekster og billeder, som du sender til os.
  • Kontaktformular.
  • Evt. andet efter aftale med kunde.

 

Send endelig en pm, hvis du vil have en super billig og flot Wordpress hjemmeside eller blot ønsker flere oplysninger.

Med venlig hilsen

Kristinn Berg Gunnarsson

 

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil gerne have et tilbud:)

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Kristinn Berg Gunnarsson:

Kære Aminoer

Jeg håber ikke, I er blevet alt for trætte af alle de fantastiske Wordpress tilbud, der har floreret her på forum de seneste dage. Hvis I er det, så ignorer bare dette indlæg og nyd fortsat dagen.Smile

Grunden til at jeg også springer med på Wordpress vognen af billige tilbud er, at min kollega og jeg er ved at starte et lille mediebureau op, hvor vi blandt andet laver hjemmesider i Wordpress. Derfor mangler vi også nogle hurtige referencer.
Vi tilbyder derfor et website til kun 500 kr. eks. Moms. Vi vil dog sætte grænsen ved maks. fem opgaver.

Tilbuddet indeholder følgende:

  • Installering og opsætning af mobil og tablet venligt Wordpress Design (premium).
  • Installering og opsætning af relevante plugins (f.eks. Wordpress SEO, Google Analytics, Google Adsense m.m.)
  • Tilføje sociale medier som Facebook, Twitter, G+, Pinterest og andre relevante.
  • Opsætning af logo, tekster og billeder, som du sender til os.
  • Kontaktformular.
  • Evt. andet efter aftale med kunde.

 

Send endelig en pm, hvis du vil have en super billig og flot Wordpress hjemmeside eller blot ønsker flere oplysninger.

Med venlig hilsen

Kristinn Berg Gunnarsson

Hvorfor vil man overhovedet tage penge for det efterhånden? 500,- eller ingen ting er da stort set det samme efterhånden.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kristinn

Jeg sender dig lige en pm. MEN

Jeg syntes lige jeg vil give en kommentar med på tilbudet, for jeg er fuldkommen amatør og når I sælger disse ting, så er det ligesom at tale russisk til mig. Jeg står med 2 "små" websites der skal laves, stort set bare noget info samt kontakt del. Og jeg bliver mere forvirret af disse tilbud, for jeg har ingen anelse om hvad wordpress er. Forventer du at kunderne har det?

Dbh. Martin

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

for de fleste mennesker er 500 kroner plus moms mange penge de fleste får stadigvæk omkring mindste lønne af dem som arbejder i danmark så 500 kroner svare  til 10 timers arbejde eller mere når skatte er trukket fra en så den almindelige dansker der ikke får får 300 kr i  time eller mere er det rigtige mange penge 500 kroner

jeg synes dog det lyder til et godt tilbud , da de fleste webmaster arbejder til en højere timeløn end en får i som kassedame i Netto , grunden til de får en højere løn er fordi de kan noget som kræver en vis viden .

Men de mange der får over mindste løn er 500 kroner ikke mange kroner så efter hvor meget du tjener og har af kroner er 500 kroner mere eller mindre et stort beløb eller lille beløb for dig

jo der er mange der webmaster der kræver tit 5000 kroner eller 10.000 kroner for en hjemmeside det er fordi de tager sig betalt for sin viden , men det har mange bare ikke råd til for en almindelige dansker for det er omkring hvad de tilbage efter en måneds løn vis får mindste løn og oveni er der mange som iværksættere der arbejder til under mindste lønne så der de høje kroner noget de ikke har råd til lige nu da de jo ikke tjener de samme kroner , derved et super iværksættere tilbud i tråden så de almindelige dansker nu har råd som får mindste lønne eller mindre kroner

Faktisk findes der sikkert folk ,der vil hjælpe andre i gang uden kun tænke på kun kroner og det tror jeg også er tiltænkt i tråden at får spredt et positivt budskab og de gør sikkert dette gode tilbud for få et positive budskab ud at enhver dansker skal kunne have råd til en ny hjemmeside

Dog skal vi ikke snakke om løn men om det gode tilbud ,som der er i tråden her Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Levi
Pm sendt. 

@Bo 
I sidste ende arbejder vi jo også gratis ved de her opgaver. Men der kan hurtigt komme udgifter ved at køb temaer, så på denne måde ender vi ikke med at betale for at lave opgaverne men kommer ud tæt på nul eller i et meget beskedent plus. Og så er 500 også et dejligt rundt tal.Smile

@Martin
Det du har helt sikkert ret i, Wordpress er nok blevet lidt indforstået her på Amino, og mange (i hvert fald jeg) går efterhånden ud fra, at alle på forummet kender Wordpress. Men det er rigtig godt at blive gjort opmærksom på det, for der er helt sikkert mange, der ikke kender en dyt til Wordpress.

@Mikael
Thumbs up for de positive tanker som altidSmile 

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 28
Fra  Koishop.dk Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også med, på en side som skal ligge under www.koishop.dk

mvh

karsten

koishop

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristinn

Det lyder som et godt tilbud, som ja alle burde have råd til. - Ikke for at lyde negativ, men hvordan er kvaliteten så? Har du eventuelt nogle referencer vi kan se. :)

Mvh Simon Andersen

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Simon Andersen:
Det lyder som et godt tilbud, som ja alle burde have råd til. - Ikke for at lyde negativ, men hvordan er kvaliteten så? Har du eventuelt nogle referencer vi kan se. :)

Kvaliteten på siderne bliver rigtig fin. Vi er en nystartet virksomhed, der laver hjemmesider til mindre virksomheder og private, og vi ønsker kun at levere kvalitetsprodukter, som kunderne bliver glade for. Vi har valgt at sælge vores første hjemmesider til en meget lavere pris, end det vi kommer til at tage normalt for at få nogle referencer.

Send endelig en pm, hvis du er interesseret, og så kan vi tage den derfra.

Kristinn 

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Fra Århus
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 11
Fra  Job & Netværk Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg kunne godt tænke mig et tilbud på en hjemmeside. ved ikke helt hvad en pm er men kan vi skrive et andet sted end her?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)