Jeg fulgte engang en auktion på en iPhone 3G 32 eller 64GB mener jeg. Den blev solgt for godt 30$. Altså 3000+ bud. Hver cent/penny kosted imellem 30 cent eller1.99$ stykket. Så som minimum kom der 900$ ind på den
Hvor mange af byderne er så robotter som byder ind inden auktionen udløber når de ikke har fået minimumsprisen hjem?
Hvor mange af byderne er så robotter som byder ind inden auktionen udløber når de ikke har fået minimumsprisen hjem?
Ingen. Der var en fin liste over de seneste bud, hvem der bød, hvor meget osv. Det lyder næsten for godt, men de kører faktisk et fair system. Og hvis de ikke får en god pris for et produkt, så ærgre de sig ikke, for hvad de ikke får tjent på ét produkt, får de hentet ind ved salg a e-produkter som er henegnet både folk der byder på auktioner, og andre som er i deres MLM del. De koster ikke folket bag noget som helst, men får ofte en stor del over 5000 bud.
Ingen. Der var en fin liste over de seneste bud, hvem der bød, hvor meget osv. Det lyder næsten for godt, men de kører faktisk et fair system. Og hvis de ikke får en god pris for et produkt, så ærgre de sig ikke, for hvad de ikke får tjent på ét produkt, får de hentet ind ved salg a e-produkter som er henegnet både folk der byder på auktioner, og andre som er i deres MLM del. De koster ikke folket bag noget som helst, men får ofte en stor del over 5000 bud.
Ingen. Der var en fin liste over de seneste bud, hvem der bød, hvor meget osv.
Ja... og det er nemt at lave som robotter.
Naturligvis kan der være sider som kører efter en ok plan og som er ærlige men da jeg selv har kodet sådan et øreauktionssite så ved jeg også hvordan de spiller.
Ingen. Der var en fin liste over de seneste bud, hvem der bød, hvor meget osv.
Ja... og det er nemt at lave som robotter.
Naturligvis kan der være sider som kører efter en ok plan og som er ærlige men da jeg selv har kodet sådan et øreauktionssite så ved jeg også hvordan de spiller.
Hvis man kan kode en øre-auktions side, burde man også kunne kode en robot, ja. Men her er der tale om en side, der kører så ærligt det nu kan lade sig gøre (specielt når man tænker over, hvor dyr en øre-auktion hurtig kan blive for en.)
Men her er der tale om en side, der kører så ærligt det nu kan lade sig gøre (specielt når man tænker over, hvor dyr en øre-auktion hurtig kan blive for en.)