Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er en øre-auktioner en god ide?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6563
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:
Jeg fulgte engang en auktion på en iPhone 3G 32 eller 64GB mener jeg. Den blev solgt for godt 30$. Altså 3000+ bud. Hver cent/penny kosted imellem 30 cent eller1.99$ stykket. Så som minimum kom der 900$ ind på den

Hvor mange af byderne er så robotter som byder ind inden auktionen udløber når de ikke har fået minimumsprisen hjem?

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 08:43

Rasks:

Hej har du et par links til de webshops, som har daglige auktion ?

Mvh

Hej Rasks

De auktioner jeg kunne finde frem til her i DK er:

lavestebud.dk

bid365.dk

classicon.dk

justbid24.com ( dette side drives af en Amino som jeg har nævnt tidligere i indlægget)

Som du kan se så er de alle sammen øreauktioner 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 09:07

Niels Henriksen:
Hvor mange af byderne er så robotter som byder ind inden auktionen udløber når de ikke har fået minimumsprisen hjem?

Ingen. Der var en fin liste over de seneste bud, hvem der bød, hvor meget osv. Det lyder næsten for godt, men de kører faktisk et fair system. Og hvis de ikke får en god pris for et produkt, så ærgre de sig ikke, for hvad de ikke får tjent på ét produkt, får de hentet ind ved salg a e-produkter som er henegnet både folk der byder på auktioner, og andre som er i deres MLM del. De koster ikke folket bag noget som helst, men får ofte en stor del over 5000 bud.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 09:51

Jonas:
Ingen. Der var en fin liste over de seneste bud, hvem der bød, hvor meget osv. Det lyder næsten for godt, men de kører faktisk et fair system. Og hvis de ikke får en god pris for et produkt, så ærgre de sig ikke, for hvad de ikke får tjent på ét produkt, får de hentet ind ved salg a e-produkter som er henegnet både folk der byder på auktioner, og andre som er i deres MLM del. De koster ikke folket bag noget som helst, men får ofte en stor del over 5000 bud.

Hvilken hjemmeside er det?

Tilmeldt 21. Aug 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:11

Hej E T

Tak for dine svar :)

Til Jonas jeg vil også gerne have et link til den hjemmeside du taler om.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 14:38

Rasks:
Til Jonas jeg vil også gerne have et link til den hjemmeside du taler om.

Har besvaret den besked du smed i min gæstebog. Kig din gæstebog, og du har linket :)

Tilmeldt 21. Aug 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:32

Hej Jonas

Mange tak for linket :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:38

Jonas:

Niels Henriksen:

Ingen. Der var en fin liste over de seneste bud, hvem der bød, hvor meget osv.

Ja... og det er nemt at lave som robotter.

Naturligvis kan der være sider som kører efter en ok plan og som er ærlige men da jeg selv har kodet sådan et øreauktionssite så ved jeg også hvordan de spiller.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 16:43

Niels Henriksen:

Jonas:

Niels Henriksen:

Ingen. Der var en fin liste over de seneste bud, hvem der bød, hvor meget osv.

Ja... og det er nemt at lave som robotter.

Naturligvis kan der være sider som kører efter en ok plan og som er ærlige men da jeg selv har kodet sådan et øreauktionssite så ved jeg også hvordan de spiller.

Hvis man kan kode en øre-auktions side, burde man også kunne kode en robot, ja. Men her er der tale om en side, der kører så ærligt det nu kan lade sig gøre (specielt når man tænker over, hvor dyr en øre-auktion hurtig kan blive for en.)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonas:
Men her er der tale om en side, der kører så ærligt det nu kan lade sig gøre (specielt når man tænker over, hvor dyr en øre-auktion hurtig kan blive for en.)

super :)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)