Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er en øre-auktioner en god ide?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 21. Aug 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Jeg fandt lige denne side http://www.sweetdeal.dk det kan man vinde en daglig præmie.
Sweetdeal skriver selv "For at opnå de store rabatter skal der være et vist antal brugere, der viser interesse for dealen. Når det rette antal er nået, aktiveres den pågældende deal" det er jo smart nok men jeg sys måske det kan minde lidt om en penny auktion.
Hvad vil du vurdere, at sådan et site vil koste, at lave Niels ?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6563
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:37

Sweetdeal konceptet og øreauktion er 2 forskellige ting.

Tilmeldt 21. Aug 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:33

Niels jeg har nu kigget lidt nærmere på sweetdeals side jeg syntes umiddelbart, at det virker, som et godt koncept.
Samt at man via sådan et site kan undgå de troværdigheds problemer der er med, at have en penny auktions side!
Hvis jeg ændrede min ide til en auktions side, som Sweet deals hvad vil du så tro du eventuelt kunne lave sådan et site for ?

Mvh Rasks

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 18:35

Rasks:
Hvis jeg ændrede min ide til en auktions side, som Sweet deals hvad vil du så tro du eventuelt kunne lave sådan et site for ?

Sweetdeal er ikke en auktionsside, men efter "group buy" konceptet hvor en gruppe mennesker kan købe et produkt eller ydelse til store besparelser

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6563
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:50

Rasks:

Niels jeg har nu kigget lidt nærmere på sweetdeals side jeg syntes umiddelbart, at det virker, som et godt koncept.
Samt at man via sådan et site kan undgå de troværdigheds problemer der er med, at have en penny auktions side!

Nu er det ikke "din" tråd så send mig en PM med ønsket eller start en ny tråd hvor du forespørger om en pris.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)