Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min webshop - feedback

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 184
Fra  Millu.dk Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan får jeg en facebook knap ind på min hjemmeside?

Nils Pedersen:

Du kan købe billige domænenane her: http://www.unoeuro.com/domaincheck.php

PS: Glemte at nævne: Benyt Facebook, Twitter Google+. Det viser du er seriøs og ønsker at arrengagere dig med dine kunder/besøgende. Der findes et værktøj der hedder http://www.hootsuite.com/ der hjælper dig med at samle alle dine sociale medier et sted, samtidig med at du selv kan styre hvornår statussen skal publiseres og vælge individuelt hvor statussen skal postes ; ) Det er super nemt og du spare tid hvis ikke du ønsker at bruge så meget tid på sociale medier ; )

http://millu.dk/ - Køb tøj, sko, smykker og accessories

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Går ind på google og søger efter Facebook like button eller Facebook Like box, copy/paster den rigter url ind i generatoren, og derefter trykker ok (kan ikke lige nu huske hvad knappen hedder til at generere) Når den er færdig får du et stykke kode du skal placere et sted på siden hvor du ønsker. Du har formentlig en editor i kontrolpanelet til din side hvor du kan indsætte html koder ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det samme gælder for Tweet button og google+1 button ; )

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 184
Fra  Millu.dk Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, mange tak!

Nils Pedersen:

Går ind på google og søger efter Facebook like button eller Facebook Like box, copy/paster den rigter url ind i generatoren, og derefter trykker ok (kan ikke lige nu huske hvad knappen hedder til at generere) Når den er færdig får du et stykke kode du skal placere et sted på siden hvor du ønsker. Du har formentlig en editor i kontrolpanelet til din side hvor du kan indsætte html koder ?

http://millu.dk/ - Køb tøj, sko, smykker og accessories

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 184
Fra  Millu.dk Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke helt finde ud af det....

Nils Pedersen:

Går ind på google og søger efter Facebook like button eller Facebook Like box, copy/paster den rigter url ind i generatoren, og derefter trykker ok (kan ikke lige nu huske hvad knappen hedder til at generere) Når den er færdig får du et stykke kode du skal placere et sted på siden hvor du ønsker. Du har formentlig en editor i kontrolpanelet til din side hvor du kan indsætte html koder ?

http://millu.dk/ - Køb tøj, sko, smykker og accessories

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Send linket til din FB gruppe i en privat besked, så sender jeg den kode tilbage, du skal skrive på din hjemmeside, for at få knappen frem :)

Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 101
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tager hatten af for ar du kun er 14år og allerede vil kaste dig ud i iværksætteri! Thumbs up!

Der er lidt fejl kode øverst på din side... :)

Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 113
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kanonflot, at du er så ung og med så meget gå på mod :-) du og alle andre, der vil starte egen virksomhed, kan kontakte det lokale erhvervsråd eller erhvervskontor og der få noget gratis vejledning omkring det at starte og drive en virksomhed.

mvh

Henrik

Se tips om slankepiller her - www.slankepiller-som-virker.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 184
Fra  Millu.dk Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak!

Henrik Hvam:

Hej

Kanonflot, at du er så ung og med så meget gå på mod :-) du og alle andre, der vil starte egen virksomhed, kan kontakte det lokale erhvervsråd eller erhvervskontor og der få noget gratis vejledning omkring det at starte og drive en virksomhed.

mvh

Henrik

http://millu.dk/ - Køb tøj, sko, smykker og accessories

Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mie

Jeg kom lige forbi din tråd, og tænkte at jeg ville give mit synspunkt. Stærkt gået af en på 14, har oprettet sin egen webshop btw. :)

Din hjemmeside er meget enkel, hvilket er et stort plus. Den kunne godt bruge en mere iøjefaldende header eller et logo. Men det er ikke noget jeg selv har rodet med. Mit råd ville være at surfe lidt rundt på modeblogs rundtomkring, der er mange piger, der laver deres egne headers, der kunne du jo høre dem ad, hvordan de har gjort.

Jeg vil råde dig til at holde "titlerne" på smykkerne neutrale og lade billederne af smykkerne snakke for sig selv. Eks. ved terninge øreringene står der "Mega Seje terning øreringe". Der fortæller du som "afsender", de besøgende, hvad de skal synes om smykkerne, når de hellere selv skal finde frem til deres mening ud fra billederne. Så hellere skrive helt og simpelt "Terning øreringe" :)

Facebook m.m. har allerede været nævnt, så vil ikke komme nærmere ind på det. Og du har jo allerede en facebook side, så du er godt på vej :)

Kæmpe plus at du har et nyhedsbrev med tilbud m.m..

Hvis du vil have mere trafik på din side, vil jeg igen nævne modeblogs. Her kan du følge med i hvilke trends, der er med smykker for tiden og eventuelt udstyre din webshop med nogle af de ting, der er in. Du kan kontakte bloggerne på mail, og bede dem linke til din side og eventuelt komme med tilbud til bloggerens læsere, hvis de vil købe fra din shop. Jeg vil foreslå at du viser dem "scrabble smykkerne" eller ugle øreringene - de er ret fede. Det er også blevet populært med "give aways". Altså ting, som bloggeren har fået tilsendt fra firmaer eller sponsorer, som bloggeren giver væk til sine læsere. Der fortæller de lidt om de ting, de giver væk med links til de sider. Det er selvfølgelig lidt af et sats, men det er noget, der kunne give flere besøgende til din shop.

Prøv at google: møtrik armbånd, dobbelt ringe, ear cuffs, body chains og armbånd med kæde til ring, og se hvilke billeder der kommer frem.

Det er megelt af det, der er fremme lige nu og altså også det, folk søger efter.

Håber du kunne bruge noget af det. :)

MVH Whirley

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)