Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis artikler til kl. 22.00 i aften. (31. juli 2012)

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
En lille feedback på min artikel fra Christian.
Jeg var en af de heldig, der modtog min artikel blot 1døgn efter min henvendelse til ham.
Som tidligere nævnt her i artiklen, fejle kvaliteten bestemt ikke noget. Det er noget af, det mest velskrevende jeg længe har læst, og efter en gennemlæsning på 3-4 gange, har jeg stadig ikke fundet en fejl. Jeg kan på det varmeste anbefale Christian og det er absolut ikke sidste gang, han skal skrive en artikel for mig.

Mvh
Frederik Fogh
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har endnu ikke hørt noget endnu fra dig Christian.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Emil,

Så lige, at du havde sendt en besked over PM her på Amino. Jeg bad jer om at sende en mail, så jeg kunne holde styr på henvendelserne, så at jeg ikke har fået svaret dig, er lidt din egen skyld.

Derfor vil jeg endnu en gang bede dig og jer andre, som også har skrevet over PB, om at sende mig en mail. Tak på forhånd.

(christiansjohnsen@gmail.com, hvis I skulle have glemt den.)

Med venlig hilsen,

Christian

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er enig med Christian i, at det næsten er umuligt at styre en forretning, hvis man får beskeder her og der: facebook, amino og andre fora.

Men i ens email-bakke kan det organiseres.

Hilsen, Robert

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også modtaget min artikel. Den er velskrevet, velformuleret og uden fejl jeg lige kan se. Meget hurtigt levering når man tænker på hvor populært det her tilbud har været og det har været en gratis artikel. Alt i alt meget positivt oplevelse. 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mange tak for den fine artikel, Christian!

Det er rigtig godt arbejde du har lavet og fantastisk flot, at du har tilbudt at skrive artikler gratis.

Jeg har læst mig frem til, at du har gjort det for at presse dig selv og blive bedre til at skrive. Med den tilgang skal du nok nå langt!

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 02:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg var en af de heldige, som mange andre her på Amino, der fik en gratis artikel af Christian!

Jeg vil på baggrund af denne artikel give min varmeste anbefaling til de personer, som måtte lede efter en person der kan skrive tekster til deres virksomhed!
Christian er hurtig til, at fange hvad det er man ønsker nævnt i artiklen, og kan uden problemer formulere det på en sådan måde, at det lyder både flot, men ligeledes er letlæseligt.

5 stjerner herfra! 

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jun 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har også fået en artikel af Christian og artiklen er VIRKELIG velskrevet og godt formuleret og det på trods af han ikke rigtig har noget viden omkring emnet.

Props til Christian, det er sgu godt arbejde!

Kan kun anbefale ham til andre der skal have skrevet artikler.

God aften til alle!

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest, vil jeg gerne sige tak for alle de rosende ord, det gør mig rigtig glad!

Jeg mangler 2 artikler og så er jeg sådan set færdig med dette forløb, hvor jeg har skrevet gratis artikler til folk. Det har været utrolig spændende. Yes

Umiddelbart går jeg med tanker om at gøre noget mere ud af mit skriveri, så jeg har købt et domæne og er i gang med at sætte min hjemmeside op. Jeg håber, at jeg fremtidigt stadig vil være i stand til få kunder.

Endnu en gang, skal der lyde en stor tak til alle, som henvendte sig - I har været rigtig flinke. :-)

Med venlig hilsen,

Christian

Rådgiver hos Billy's Billing.

Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har modtaget artiklen og vil lige sige tak for en god og velskrevet artikle, godt arbejde Yes

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)