Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du til ❤❤❤❤❤ ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Personligt er jeg træt af at se ❤❤❤ alle steder, men Emoji virker. Det gør de i SERP, men der er også noget, der tyder på, at de kan øge din åbningsrate, når du skyder mails afsted.

Jeg testede det i går og kan se en effekt. Flere andre i udlandet melder om effekt. Det kommer naturligvis an på målgruppen - men jeg skal klart lege mere med det.

Jeg har i dag sendt et nyhedsbrev ud med en masse ressourcer omkring email marketing og Emoji i - det kan du se her (check for ressourcerne til venstre og en enkelt nede omkring bunden).

Er der nogen herinde, der har split-testet effekten? -Eller hader du det bare? Big Smile

Mange ❤❤❤❤

Morten

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Jeg har ikke selv testet dette da jeg endnu ikke er gået igang med email marketing (Men det står langt oppe på listen så snart der kommer nogle folk på listen)

Syntes det var en god informativ email du sendte ud her til morgen, hvilket også fik mig til at se nærmere på din annonce om mailchimp vs. campaing monitor. 

Det fik mig i hvertfald til at vælge mailchimp i første omgang da den er gratis - Når jeg for mig en større liste så skifter jeg helt sikkert til campaing monitor for at kunne splitteste.

Men jeg er selv tilhænger af emoji, det jo som at sms´e .. Nogle bruger dem konstant, andre hader det. Så det virkelig med at finde ud af hvem ens kundegruppe er, har du mange besøgende fra en facebook og sociale medier sider så vil jeg mene chancen for at de elsker smileys osv er ret stor.

Er det kun linkedin og erhvervs folket man sælger til, så det en no go. 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg hader dem, hvis de virker, så fint med mig :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra København
Tilmeldt 2. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende information! Det vil jeg helt sikkert eksperimentere lidt med :) 

Go' aften  ♥♥♥

//Simone  

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Jeg tror det som så meget andet er en nyhedseffekt indenfor email marketing.

Bemærk også de specielle Hotmail funktioner der faktisk udskifter flere karakterer med deres egne ikoner, hvilket vil kunne ødelægge formateringen på flere mails.

Vil I splitteste har vi det som standard i vores pakke for den nette sum af 200 dask i måneden, men så giver vi også noget så usselt som dansk support -:)

Det handler stadig om emnelinien og mailens reelle opbygning og indhold.

Det har jeg, for nogle uger siden, begået en artikel omkring.

Kim

http://mailplatform.dk/artikler-presse/50-darlige-emnelinier-til-dit-naeste-nyhedsbrev/

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Flere større firmaer er også begyndt at bruge dem. Vistaprint benytter f.eks. ★ 

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også det sender lidt et useriøst signal.. Men hvis det virker betydelig bedre så hopper jeg formentlig også på den vogn! :-D tak for tippet, det må testes!

Christian

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Jeg har faktisk split-testet det, men resultatet var ikke validt, så jeg undlader at dele det. Synes også folk bør split-teste det på netop deres målgruppe.

Tak for tilbudet om at skifte til jeres pakke, men jeg er meget godt tilfreds med både MailChimp (hvor jeg kan split-teste gratis) og CampaignMonitor. Taler fint engelsk, så har ikke behovet for den danske support.

Hjerterne her er jo netop emnelinjen, så forstår ikke helt det du mener med at det stadig handler om emnelinjen. Jeg tror de her Emoji'er virker på yngre personer og det virkede også på min målgruppe. Man skal jo eksperimentere lidt ;-)

Bedste hilsner

Morten

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)