Personligt er jeg træt af at se ❤❤❤ alle steder, men Emoji virker. Det gør de i SERP, men der er også noget, der tyder på, at de kan øge din åbningsrate, når du skyder mails afsted. Jeg testede det i går og kan se en effekt. Flere andre i udlandet melder om effekt. Det kommer naturligvis an på målgruppen - men jeg skal klart lege mere med det. Jeg har i dag sendt et nyhedsbrev ud med en masse ressourcer omkring email marketing og Emoji i - det kan du se her (check for ressourcerne til venstre og en enkelt nede omkring bunden). Er der nogen herinde, der har split-testet effekten? -Eller hader du det bare? Mange ❤❤❤❤ Morten |
Hej Morten.
Jeg har ikke selv testet dette da jeg endnu ikke er gået igang med email marketing (Men det står langt oppe på listen så snart der kommer nogle folk på listen)
Syntes det var en god informativ email du sendte ud her til morgen, hvilket også fik mig til at se nærmere på din annonce om mailchimp vs. campaing monitor.
Det fik mig i hvertfald til at vælge mailchimp i første omgang da den er gratis - Når jeg for mig en større liste så skifter jeg helt sikkert til campaing monitor for at kunne splitteste.
Men jeg er selv tilhænger af emoji, det jo som at sms´e .. Nogle bruger dem konstant, andre hader det. Så det virkelig med at finde ud af hvem ens kundegruppe er, har du mange besøgende fra en facebook og sociale medier sider så vil jeg mene chancen for at de elsker smileys osv er ret stor.
Er det kun linkedin og erhvervs folket man sælger til, så det en no go.