Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bloggernetværk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du erfaring med netværkbasseret markedsføring via nettet og vil du dele din viden, så vil jeg meget gerne suge til mig...

Jeg har det netværk der skal til inden for ernæring og sundhed og tænker derfor at starte et bloggernetværk a la:

http://www.selectedbloggers.dk/

Mine spørgsmål der melder sig lige nul er:

Hvilken software skal der bruges (gode erfaringer) - Kan den hentes som open source?

Da jeg har en forventning om at indtjening skal ske via Affiliate, produktomtale og produktplacement er det naturligvis vigtigt at softwaren, kan håndtere denne del også. 

Håber en eller flere, vel byde ind :)

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, jeg tror ikke din fokus skal være på softwaren, da der findes mange gode produkter derude. Afhængigt af dit erfaringsnivuea, ville jeg prøve lidt forskelligt og se hvad der passer bedst til dine behov og erfaringsniveau.

God vind med projektet.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey..Hvor vil du da mene mit fokus skal være og hvorfor?

Kan du anbefale et produkt?
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget ordentligt indhold på hjemmesiden er noget af det vigtigste. Du kan derefter finde en samarbejdspartner, der kan hjælpe dig med at udføre det tekniske. Hvis du selv vil arbejde med det tekniske, så kan du selvfølgelige prøve dig frem med Wordpress, Joomla eller Drupal. Jeg bygger næsten alle mine sider i Drupal, fordi jeg synes arkitekturen er rigtig fin og det kan skalere til alle slags web-services. Men der er sikkert lige så mange Joomla og Wordpress fans. Mange mener, at det er nemt at komme i gang med Wordpress, som også har en masse fine moduler, men jeg er aldrig blevet fanget af Wordpress.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for dit input. Nu var tanken ikke, at det var mig selv der skulle blogge.
Jeg ønsker noget software, der kan sikre/styre markedsføringen på flere forskellige blogs og derved hæve klik/læser raden og på den måde gøre det mere interessant for annoncøren.

Et blognetværk, hvor jeg sikrer og styrer markedsføringsmulighederne - indholdet står de forskellige bloggere for :)
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget muligt, at der findes noget software der kan håndtere det for dig out of the box.

Du kommer dog langt med Drupal og dertilhørende moduler. Det kan være, det bliver nødvendigt med lidt specialudvikling.

Hvordan vil du tiltrække bloggere?

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har et solidt netværk af mennesker der allerede blogger, hver for sig, med større el mindre succes. Jeg er dog sikker på, at man ville kunne gøre det langt mere interessant for annoncører, hvis de og andre blev samlet i et netværk, ligesom det jeg linker til i mit første indlæg...
Fra København
Tilmeldt 2. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på bloggers delight, og der bruger vi wordpress :)  

Som en af de større fisk i blogland, har jeg relativ god erfaring med markedsføring på blogs. Min umiddelbare indskydelse er, at det bliver noget af en uoverskuelig opgave du har sat dig. Markedet er stadigvæk meget ungt, og det er en rigtig svær branche at tjene mange penge på, selv hvis man er selvstændig blogger. Så jeg tror virkelig at du skal have dine kontakter i orden fra start af - ikke kun til bloggere, men også virksomheder der skal reklamere på de blogs. Dertil skal du kunne tilbyde bloggerne en mere attraktiv aftale end de andre netværk :) 

Held og lykke med projektet. Spørg endelig, hvis der er mere du vil vide.

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)