Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den kan da sælge, kan den ik?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Odense N
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 86
Fra  JED it- & teleservice Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer.

Jeg har brugt min sommerferie på en WEB shop.... Syntes jo selv den er rgigtig "pæn" og overholder mine ønsker, men hvad siger I ?

Vi har en "hovedhjemmeside" www.jed.dk, som er tænkt som vores tekniske side. Shoppen findes på http://shop.jed.dk

Formålet med WEB shoppen:

-at tilbyde direkte salg af specifikke produkter, og ikke mindst sikre min betaling af samme, typisk 3CX licenser til mellem kr. 3.000,- & kr. 300.000,- som vi selv betaler ved ordreafgivelse...

- at shoppen skal kunne benyttes fra et hvilket som helst medie, fra 27" skærm til iPhone

- salg af relaterede "biprodukter", som udvides efterhånden som der bliver behov for dette.

- at siden er let at finde rundt på, og at produktvalg er enkelt..

Siden er en Wordpress side, med et Kriesi Propulsion Tema (som inkludere en shop wooCommnerce)

På forhånd tusind tak for jeres indput... 

Mvh. Jesper 

Fra København
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg plejer at være temmelig kritisk overfor webdesigns, og brugervenlighed m.v. da jeg specielt i mine yngre dage lavede hjemmesider, og blev konfronterede med den type dårlige hjemmesider der var mange af for 10 år siden :-) Du kender dem sikkert selv!

 

Din side virker rigtig fed i mine øjne, jeg kan rigtig godt lide stilen, og jeg fangede faktisk mig selv i at klikke lidt videre og læse lidt om nogle af de IP telefoner du har på, bare af nysgerrighed :P Så et eller andet fangede i hvert fald.

Det var et meget kort besøg, men mit førstehånds indtryg var rigtig godt.

 

Kent

Fra Odense N
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 86
Fra  JED it- & teleservice Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kent

WowYes tak for roserne. Det lunerBig Smile

Mvh. Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes shoppen er rigtig flot lavet den trækker virkelig store plusser - har faktisk ingen minuser

Men den solgte ikke til mig da jeg kan huske jeg var forbi jeres hjemmeside for ca.14 dage siden, så derfor valgte vi Com-talk i vores 3 butikker
Jeg tror hovedegrunden var at i brugte uni-tel som ikke fakturer via pbs :-(

Derforuden kunne vi få tilsvarende system med tilpassede funktioner for 995,- i oprettelse mod jeres 17.995,-
kan det sælges til den pris SÅ GØR DET! for så bliver det pludselig sjovt at være erhvervsdrivende ;-)  

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

fodnoten den er grå skrift type oven på lidt mørkere grå baggrund vælg en hel sort farve der

menuen ville jeg vælge en mørkere farve til menu links så de er lettere at se når man sider udenfor i delvis solskin vejr

social medier der kunne det være en god ide med google plus grundet den seo fordel

skriften ser meget småt ud vælg en større skrift type , den ser meget småt ud i teksten og er lidt svære at læse

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense N
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 86
Fra  JED it- & teleservice Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Tak for din feedback.

Jeg går ud fra at du for 14 dage sden besøgte vores hovedside og ikke shop siden, idet denne først nu er tilgængelig.. Jeg håber derfor at det er http://shop.jed.dk du mener ar flot og uden minuser Smile

På shoppen sælges 3cx telefonsystemet til de der ønsker egen PBX.

3cx er IKKE gift med en enkelt SIP udbyder, 3CX kan benytte SIP udbydere der supportere standard SIP, I Danmark kan nævnes, Uni-tel, Viptel, Net-Tel, Commendo, Comtalk (jfr deres hjemmeside) m.fl.
Det er korrekt at vi p.t. fremhæver Uni-tel, årsagen er at vi kender Uni-tel for deres professionelle tilgang til Erhvervstelefoni, vi ved at de 100% understøtter SIP Standarden (og dermed 3cx), at lyd kvaliteten er i top, at de ikke har gebyre eller bindingsperioder, og så er deres taksering både billig og fair.

Det ser for mig ud til at du sammenligner vores løsning med en Hosted telefoniløsning, det er ikke tilfældet. Dette er mig at se at sammenligne med om du sælger en billedserie på papir, eller om du ud over billedserien på papir også leverer dit RAW materiale således at kunden efterfølgende selv kan redigere og printe billederne Wink.

Som jeg kan gennemskue det, sammenligner du din hostede oprettelse med vores priseksempel til en håndværkervisksomhed, der udover PBX også får 10 IP telefoner, Portering, Installation, og derudover har 1 års fuld support og er sikret 2 års gratis opdatering af deres 3cx BPX.

Når det er sagt, så må vi jo kigge på hvordan vi er i stand til at forbedre vores budskab så vi ikke bliver sammenlignet med en Hosted løsning, hvor udfiften spredes over længere tid. Det skulle jo gerne være let og lige til at se hvad du køber her, så igen, tusind tak for din tid til feedback.

Mvh. Jesper

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg syntes det er en flot shop du har lavet henover sommeren. Det eneste jeg vil sætte en finger på, er de grå menu punkter ca midt på siden. Der gik faktisk lidt tid, før jeg fandt selve menuen (jeg er dog også en smule farveblind) - Men syntes det grå, går meget i den hvide baggrund. Jeg ville foretrække en lidt mere mørk farve.

Flot webshop!

Med venlig hilsen

Kasper K

Fra Odense N
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 86
Fra  JED it- & teleservice Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Tak for din feeddback. Fodnoten, tekstfarve er ændretYes.

Resten af designet må jeg kigge på lidt senere, du ved hvordan det er med et fast Wordpress tema og ændring af deres indstillingerCrying

SEO kigger jeg også på senere, er slet ikke begyndt endnu. Målet er i første omgang "blot" at henvise til denne shop fra vores hovedside og gøre det muligt at købe licenserne m.m. direkte herfra.

Tak for din tid til feedback.

mvh. Jesper

Fra København
Tilmeldt 2. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot side. Jeg forstår mig ikke rigtig på det du sælger, så det er svært for mig at være kritisk over for det skrevne(selvom jeg er lidt en sprognørdSkype-Blush). Så det eneste jeg lige vil pointere er dine overskrifter på shoppen, der er markeret med fed. Fonten er efter min mening lidt for  krea(læs: uprofessionel) til dit ellers meget seriøse business udtryk på siden. I lyset af det du sælger, ville jeg holde mig til det seriøse udtryk og vælge en font der passer til. 

- Det skal lige siges, at det med font jo er en smagssag, så du om du kan bruge min mening til noget, må du selv vurdere :)  

Fra Odense N
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 86
Fra  JED it- & teleservice Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

1000 tak for roserne Big Smile

Jeg er lidt i tvivl om hvilken menu du mener, er det "Tilføj kurv / Vis Detaljer" på produkterne, eller de runde klatter ved siden af slideshow?

Jeg har ændret en smule på farver, men ved ikke om jeg ramte rigtigt..

Kunne jeg ulejlige dig med at gå på siden igen http://shop.jed.dk) og genopfriske for at se om ændringen ændre dit indtryk.. Det er jo vigtigt at alle kan se menuerneSmile

På forhånd tak

Mvh. Jesper

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)