Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den kan da sælge, kan den ik?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Odense N
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 86
Fra  JED it- & teleservice Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simone

Tak for din feedback..

Du kan have ret i at den valgte "Salsa" nok ikke er den mest professionelle font til denne sideSmile

-men tro mig, jeg har virkelig brugt tid på udskiftning af fontene til de overskrifter, som desværre i dette tema har indflydelse på øvrige skrifttyper, bl.a. til menupunkterCrying
Jeg kommer derfor, indtil jeg har fundet ud af hvordan jeg ændre på fontene individuelt lade fonten være som den er.

Mvh. Jesper

 

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Super flot side generelt.

Jeg vil måske selv synes at du skal nøjes med at have den bjælke med tlf. nummer og CVR nummer et sted. Lige nu ligger den både foroven og forneden, så jeg vil nok nøjes med at have den forneden. Du har i forvejen dit telefonnummer skrevet meget tydeligt i banneret højt oppe på siden, så det vil jeg nok gøre, omend det jo er en smag sag må man sige.

Ellers held og lykke med det.

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Det er selve hovedmenuen jeg mener, altså "Forside, Show Cases, 3CX Gør det selv, 3CX SHOPPEN, Indkøbskurv og Kontakt os"

Så vidt jeg kan se, har du ændret lidt i det og skubbet menuen til venstre, det i hvert fald meget bedre, men syntes stadig at den grå farve går meget i den hvide baggrund. Man kan sagtens se det, men syntes at den menu, er noget af det første man skal se, så en mere mørk farve, vil helt sikkert give mere synlighed.

Med venlig hilsen

Kasper K

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

3 tanker om forsiden:

- Det tager for lang tid at loade top billedet, og baggrundsbilledet. Prøv med nogle i mindre opløsning, eller komprimer dem (selvfølgelig uden de mister deres skarphed).

- Jeg synes ikke baggrundsbilledet passer til hvad siden omhandler. 

- "3CX Telefonsystemet til Windows" fonten der bliver brugt på denne overskrift og andre steder, virker i mine øjne en smule useriøs.

Fra Odense N
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 86
Fra  JED it- & teleservice Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simone

Jeg gi'r mig....
Vil du være flink at kigge igen, http://shop.jed.dk  - og komme med din uforbeholdende mening om fonten (og evt. andet der skure dit blik).

p.f.t.

/Jesper

Fra Odense N
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 86
Fra  JED it- & teleservice Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "Kineerern fra Mors"

Tak for din tid til feedback.
Det er lidt sjovt... Jeg har kigget en del andre bedømmelser af hjemmesider inden jeg kastede mig ud i mit design. Jeg syntes at det går igen, at mange får "bank" eller blev bedømt for useriøsitet fordi man ikke kunne finde CVR og kontaktoplysninger..... Hmmm... Nå det må jeg lige lure på når / hvis topbilledet skal ændres..

Igen tak for din tid...

Mvjh. Jesper

Fra Odense N
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 86
Fra  JED it- & teleservice Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Tak, nu er jeg med... Jeg ville så gerne have faft "knapper" til min menu, men har endnu ikke fundet ud af hvordan jeg ændre til dette...

Jeg tror jeg til en start forsøge at finde ud af hvordan jeg ændre font opsætningen generelt..

Endnu engang mange tak for din tid til feedback..

Mvh. Jesper

Fra Odense N
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 86
Fra  JED it- & teleservice Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej RasJe

Tak for dine tanker Smile

1.) Ja det er korrekt.. Jeg skal have gjort noget her. Jeg var tvunget til at ændre placeringen til HTTPS, for netop Topbillede og Baggrund, ellers får jeg valideringsfejl ved Kassen Surprise Jeg kan forestille mig at noget af hastigheden går af når nu netop disse "store" billeder skal valideres... Øv.

2.) Jeg syntes en farve blev for "kedelig". Har du et forslag til hvad der havde passet bedre til siden?

3.) Hmm, nu er I flere, og jeg har "bøjet mig", er den nye font mere seriøs?

Tak for hjælpen

Mvh. Jesper

Fra Los Angeles
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 67
Fra  METAmeta v/ Asger Folmann Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Utroligt flot rent visuelt. Gode billeder, lækker rent grafisk.

Måske en anelse forvirrende for en person der ikke aner hvad 3CX er, men det er jo lidt et spørgsmål om hvem din målgruppe er og hvad den ved på forhånd. Som også en anden kommenterer tænker jeg at menupunkternes titler måske kunn optimeres lidt, så man har en bedre ide om hvad der står hvor når man gæste forsiden første gang.

Ellers godt arbejde!

 

 

Min nye bog: https://www.amazon.com/Spiritual-Capitalism-three-doctrines-money-ebook/dp/B07LB76DPD/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1544845832&sr=8-4&keywords=spiritual+capitalism

Fra København
Tilmeldt 2. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

MEGET BEDRE! Nu synes jeg bare det visuelt er lidt forvirrende at størrelserne varierer så meget i samme afsnit. Er det separate afsnit eller?
Er det et system alle virksomheder ville kunne drage nytte af, eller skal man være i branchen for vide hvad det er du sælger? Hvis det første er tilfældet ville jeg arbejde lidt mere med teksten. Gøre det forståeligt for selveste prins Knud om man så må sige :)
Du henviser til din egen side, hvor folk kan læse mere om produktet. Her ville jeg nok gerne have en lille appetizer på shoppen for at bliver sikker på om det overhovedet var noget, jeg kunne bruge til noget, eller om det ville spilde min tid at klikke videre.
Præcis HVOR på din almindelige side kan jeg finde mere om produktet? For når jeg klikker ind på den, bliver jeg i tvivl om hvor på siden det er, grundet de mange menupunkter. MEN nu skal du regne med, at det rent faktisk er prins Knud, du snakker med. Jeg aner jo intet om produktet, så for mig er det ikke så intuitivt, hvor jeg skal  finde mere info henne. Måske er det det for kendere :)    

Pyha. Det blev en længere smøre. Håber det kan bruges!   

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)