Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stadig problemer med Google

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

var så lidt da :-)   god dag

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adam

Jeg tror din webside er hacked. Jeg har fundet 4 almindelige links til russiske sider (en side der sælger Epson printere), som jeg ikke regner med du selv har lavet. Højreklikker du i IE 9 og vælger "vis kilde" er det i linie 199 og 211.

Så før du bruger en mere tid på din webside må du have ryddet op efter hackerne og fundet ud af hvordan de er kommet ind.

Fra Calhoun GA. USA
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 84
Fra  travel-to-copenhagen.com Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Great.... Nej jeg saelger ikke Epson printere i Rusland.

Jeg har cheket source paa min side ok kan se det samme som du ser.... Jeg kan forstille mig at det nu bliver et mareridt at finde ud af hvor de har sat disse links ind-

Any Ideas? Har gaaet al CSS igennem, Index osv i gennem og intet der ser ud som de links- er der en maade jeg kan finde us af hvor linket er placeret???

Hvis det er i et plugin eller modul jeg har puttet ind som er gratis- ja saa er jeg for alvor ude og ski**

Vil ogsaa arbejde med at "harden" mit site-

Tusind tak for din "heads up" Leif- har fokuseret paa mange andre ting vedr. mit website- og siden de er skjulte links saa er det noget der har gaaet under radaren hos mig

VH

Adam

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du skal kigge på hvilke plugins du har installeret, eventuelt template. 

Fra Calhoun GA. USA
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 84
Fra  travel-to-copenhagen.com Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Winther:
Jeg tror du skal kigge på hvilke plugins du har installeret, eventuelt template

Det var det jeg var bange for....... men nu ved jeg da hvad jeg skal kaste mig over her i aften.

VH

Adam 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

din side svare både og www det giver siden 2 gange dobbelt altså en masse duplikat peg enten www mod uden eller omvendt så der er kun en side og ikke 2 ens sider

social medier er fordel på siden og jeg kan slet ikke se facebook eller google plus så du kan få lidt plus og liks til din side

der er slet ikke nogle titler og tags på sidens billeder lav dem lange og meget sigende omkring dette billedet

alle titler er ekstrem ens på siden lav dem mere unikke det give en del prøv google dette her  site:www.travel-to-copenhagen.com/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Omkring indeksering, så kan der godt gå lidt før Google indekserer indhold på en side.

Det der bl.a. kan trække indekseringshastigheden ned er få links til siden og hvor ofte du normalt lægger indhold på.

Jeg synes du fokuserer ALT for meget på at Google skal indeksere alt i løbet af nogle få dage, det er komplet lige gyldigt om det tager 2 eller 7 dage her i starten. Det er langt vigtigere at fokusere på de ting du rent faktisk kan styre og gøre bedre. Om apropos det, så forstår jeg simpelthen ikke du vælger en ældre Joomla-version hvis SEO er vigtigt for dig, din side er bare en lille indholdsside, WordPress er helt oplagt og sammen med "WordPress SEO"-plugin så er der ikke mange SEO fejl tilbage i CMS´et når det er konfigureret.

Omkring indeksering er det langt vigtigere du fokuserer på backlinks, sociale medier, indhold og en side der teknisk er optimeretm og så glemmer din fokusering på om der går 2 eller 7 dage med at en artikel bliver indekseret.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)