Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan går det med Martin Thorborgs idé?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg så denne video for noget tid siden, og ville lige høre om i ved hvor langt projektet er.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ud til at der er fejl i indlejringen, så her er der et link

https://www.youtube.com/watch?v=PPnLVr6NBZ0&feature=plcp

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi laver den nok ikke.
Den feedback jeg har fået og de tanker jeg har gjort mig, gør ikke ideen god nok i mine øjne.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville også bare blive sådan en sjov funktion i stedet for noget som realt bidrager med noget.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 3
Fra  Navn er registreret og hemmeligholdes endnu for offentligheden Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Martin

Som jumfuelig, ukuelig, ihærdig iværksætter med forretningsplanen på plads, nyt koncept udviklet, revisorgodkendt regnskab og hvis eneste umiddelbare udfordring er at skaffe en relativt lavt opstartskapital (og det naturligvis er den video, i hvilken du fortæller om de allerede 54-56 potentielle investorer du har talt med der refereres til) så kan jeg med det utrænede øje jo naturligvis ikke på nogen måde se, hvordan idéen ikke som det mest naturlige og innovative kan være andet end god nok - og helt sikkert den mest tungtvejende årsag til at jeg joinede Amino.

Jeg forventer ikke at langt og uddybende svar, da jeg har fuld respekt for din beslutning, men min forhåbning er, at dette indlæg i bedste fald kan ses som en opfordring til (hurtigst muligt - intet pres, hehe) at udvikle noget tilsvarende - eller som jeg forstår dig, noget endnu bedre... :-)

De bedste hilsner

Mickey Oliver
Iværksætter i svøb 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så har jeg rettet indlejringen.

@Mickey, nu laver jeg mange videoer og den der snakkes om her, er vedrørende en anden ide.
Den du tænker på er Amino Kapital og den kører for fuld skrue :-)
Velkommen til forøvrigt!

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 3
Fra  Navn er registreret og hemmeligholdes endnu for offentligheden Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes!!! (Jeg slukker lige webcam og laver "dansen")

Hehe, selvfølgelig har du lavet mange videoer og har gang i 1000 projekter (sådan ca.) og eftersom jeg kun har fokuseret på den ene video, var det naturligvis den jeg havde i tankerne - og stadig har i tankerne...

Jeg klikker øjeblikkeligt på linket og finder ud af hvad det vil kræve at få flest mulige investorer til at se lige præcis MIN ide... :-)

Tak forøvrigt... ;-)

De bedste hilsner

Mickey Oliver

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 3
Fra  Navn er registreret og hemmeligholdes endnu for offentligheden Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes!!! (Jeg slukker lige webcam og laver "dansen")

Hehe, selvfølgelig har du lavet mange videoer og har gang i 1000 projekter (sådan ca.) og eftersom jeg kun har fokuseret på den ene video, var det naturligvis den jeg havde i tankerne - og stadig har i tankerne...

Jeg klikker øjeblikkeligt på linket og finder ud af hvad det vil kræve at få flest mulige investorer til at se lige præcis MIN ide... :-)

Tak forøvrigt... ;-)

De bedste hilsner

Mickey Oliver

Ps; Sweet ride - "Årets kvindebil 2010" holder!!! 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)