Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hejsa hvordan skal jeg komme i kontakt med forretningsejerne ang salg af butik?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hejsa amino

Er der nogen erfaring som kan fortælle mig, hvordan jeg skal komme i kontakte med

butiks ejerne. vil gerne have mit ejet butik og vil kontakte dem om de vil sælge deres butikker?

jeg prøver og finde dem via krak og vil mail til dem i første omgang. men der desvære ikk så mange mail

af dem næsten ikk nogen. ved ikk om men bare kan gå i butikken og spørger synes ikk det vil være

behageligt. vd vil i anbefale. mange tak på forhånd

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, hvis du gerne vil overtage en fysisk butik kan du bare gå ind i butikken og spørge efter ejeren eller et nummer til denne. så ringer du til personen og siger du synes han/hun har en flot og attraktiv forretning og om de er interesseret i at sælge. Jeg synes det ville være ret smigrende hvis der var nogen der ringede og sagde de godt ville købe min forretning:-)

Mvh. Jens

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Fra København
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis de på krak ikke har en mail, har de muligvis et tlf. nummer

Så kunne du jo ringe til dem og spørge som Jens skriver det. så kunne det også være det blev mindre ubehageligt?

Held og lykke :)

Mvh

Jakob 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller du kan gå ind på Amino Virksomhedsbørs

Det lyder som om du ikke har en specifik butik i tankerne, men bare gerne vil købe en. Og så kan du jo lige så godt starte med nogen der med garanti er til salg :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Calhoun GA. USA
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 84
Fra  travel-to-copenhagen.com Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville ogsaa anbefale Aminos virksomhedsboers, eller andre hjemmesider som beskaeftiger sig med det emne. Personligt vil jeg synes at det ville vaere lidt spoejst at gaa ind i en butik, og spoerge ejeren som har arbejdet som en hest i mange aar for at opbygge butikken- om han ville saelge.

Jeg tror at folk der oensker at saelge deres butik gaar "public" med deres oenske naar de er klar til det, det er sjaeldent en spontan beslutning som rammer dem hvis nogen tropper op i deres butik.

VH

Adam

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Stæhr:
Hej, hvis du gerne vil overtage en fysisk butik kan du bare gå ind i butikken og spørge efter ejeren eller et nummer til denne. så ringer du til personen og siger du synes han/hun har en flot og attraktiv forretning og om de er interesseret i at sælge. Jeg synes det ville være ret smigrende hvis der var nogen der ringede og sagde de godt ville købe min forretning:-)

Jeg er helt enig med Jens. Hvis du har en bestemt butik i tankerne, og hvis du er seriøs på den måde, at du har noget at købe for og har en konkret plan med købet, så spørg efter ejeren og få en snak med ham/hende.

Hvs du synes, DET er svært, så kan jeg kun sige, at der vil komme mange andre og større udfordringer på din vej :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)