Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Føler mig dum :-( Ny i SEO, Bogføring mm.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer !!

Jeg overvejer at starte min webshop, men føler at hele opstartsfasen er uoverskuelig. Jeg har Idag prøvet e-economic regnskabsprogram , og seriøst fattede intet. Så har lige opdaget at jeg aner intet om bogføring. Desuden aner jeg intet om seo eller Adwords.. Lige pludselig virker det helt umuligt at starte denne webshop op :-(

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal du nok som udgangspunkt ikke tage så tungt - det er alt noget du kan læse dig til (mere eller mindre). Sæt fokus på din webshop og din målgruppe og tag det som det første step. Med god rådgivning og hjælp fra andre kommer du langt på de områder, hvor du føler dig usikker.

Fra København
Tilmeldt 2. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miss Lena, 

Nu har jeg ikke selv prøvet at starte en virksomhed op, men har arbejdet en del i mindre startup virksomheder. Jeg tror de fleste har det som dig, især når man kun er én person. Ingen kan vide alt om det hele, men under alle omstændigheder kommer meget hen ad vejen. 
Jeg tror bare det er vigtigt at du sætter dig som mål, at lære og blive klogere på de vigtige ting der skal til for at give din virksomhed succes. Herunder regnskab, SEO og mere generel markedsføring. Også selvom det kan virke kedeligt. Og ellers hvis det er muligt, så alliér dig med nogen der kan :)  

Pøj pøj med det hele!  

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Miss Lena

Du står i samme situation som mange andre, og det betyder ikke at du ikke kan få succes via hårdt arbejde.

Ud over at være et tekstiltrykkeri og reklamegavefirma, så er vi også begyndt at bevæge os mere ind på virksomhedsrådgivning til mindre firmaer og folk der er ved at starte op.

Hvis du har ideen på plads og ikke rigtig ved hvordan du skal takle tingene derfra, så vil jeg/vi med glæde bruge et par timer eller 3 på generel rådgivning omkring det at få CVR nr., markedsføring, SEO, Adwords, valg af regnskabsstyring osv. Holder vi os indenfor 2-4/5 timer så er det helt gratis. Og vi sælger hverken SEO, Adwords eller regnskabsstyring så det er uvildig rådgivning. Vi forventer heller ikke du køber tøj, tryksager eller andet.

Hvorfor går jeg/vi det gratis. Det gør vi både fordi vi kan lide at rådgive og se folk få deres ideer igennem og samtidig fordi vi godt kunne bruge nogle referencer.

Uanset hvad så skal du have al mulig held og lykke.

Mvh Brian / Xpress Tryk ApS

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Dengang du startede i skole, der kendte du ikke alfabetet, du kunne ikke skrive eller læse, matematik var også nyt og det samme var en masse andet... Men du lærte det hele på under 10 år, og så kunne du bruge det resten af livet...

Det samme gælder en masse andre aspekter i livet. Viden er ikke noget man har, det er noget man samler. Så ved du intet om webshop, bogføring, Seo, Adwords osv, så er det ting, som du kan lære. Du bliver næppe verdensmester fra dag et, men med tiden lære du af dine fejl og de test, som du udfører, og om få år er det en naturlig ting for dig...

Så i stedet for, at sætte dig ned og surmule over, at du intet ved, så burde du tage ja hatten på, og sige at det bliver spændende at lære noget nyt, og at der venter en masse udfordringer på godt og ondt. Er du allerede negativ på forhånd, så kan du være 99% sikker på, at dit projekt enten bliver en dødssejler, eller at du køre surt i det, fordi du ikke har lysten. Og så er det måske bedre, at du bruger din tid på noget andet end en webshop...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg glemte at skrive at du kan kontakte mig på brian@xpresstryk.dk.

Mvh Brian / Xpress Tryk ApS

Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

tillykke miss lena!!! og det er ikke ironisk sagt, at opdage at du ikke har forstand på så meget er en right god start på at blive bedre! før vidste du ikke hvad du skal være god til for at blive en iværksætter men nu gør du, og være glad for det. Det ting du nævner kan læres hvis du virkelig gerne vil, der findes tonsvis materialer på nettet som du kan bruge og bøger du kan købe og kurser du kan melde dig til. Det er ikke rocket science, hvis andre kan så kan du også. 

Det er forstålig at tingene virker uoverskueligt i starten men det gælder for alle der vælger at være iværksætter, det er det første skridt mod det liv du gerne vil leve. og forresten du skal ikke føle dig dum, det er du ikke. så mit forslag til dig er køre på og ser ikke tilbage, være klar til at lære alt hvad der skal læres for at komme i gang og nyde processen. :)

Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

miss lena:
Så har lige opdaget at jeg aner intet om bogføring. Desuden aner jeg intet om seo eller Adwords.. Lige pludselig virker det helt umuligt at starte denne webshop op :-(

Hej miss lena

De ting du ikek ved noget om kan du få andre til at hjælpe dig med.

Det er mere vigtigt hvad er ideen bag en webshop.
Hvis du har en genial ide til det, så lad dig ikke slå ud.

Så GO FOR IT - klem på.

Bedste hilsener
Rolf

Rolf Høegh
Resultatskaber.dk

 

Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for jeres svar :-) mit problem er at jeg ikke får så meget støtte af familien. F.eks min mand har allerede dødsdømt projektet, efter jeg fortalte ham om mine bekymringer.

Tak for jeres støtte, har fået d bedre :-)
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lena.

For at gøre det mere overskueligt så lav en plan med hoved mål og del mål.

Skrevet i tilfældig rækkefølge og kan gribes an som man ønsker, her er nogle forslag.

1. Lave Webshop
- cvr registrering
- søge om dankort mm.
- seo
- ligge produkter op
- lave en blog evt

2. Indkøb af produkter
- find leverandør
- import regler
- få lager
- måske drop shipping

3. Markedsføring
- Adwords
- Sociale medier
- linkbuilding
- email marketing

4. Fin tuning
- Konverterings optimering
- split test
- onsite optimering
- forhandle bedre indkøbs priser
- formindske udgifter

- Find så ud af hvad er vigtigt NU?
- Hvad kan du og VIL du selv stå for?
- Hvad er bedst at outsource og lade professionelle om?
- Hvad kan vente med at laves og hvad er essentielt for at få det op at køre?

Håber det ku hjælpe :)

Jeg kan os lave webshops hvis det har interesse

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)