Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker igen feedback på webshop godt som skidt

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

udnyt google viser op til 70 tegn forsidens titlen er ikke ret sigende på siden der står hjem det vil klart give mere vis skrev et ord der hvad siden omhandler

den zoom på billeder hvorfor forsvinder det stor helt vis slipper knappen det driller mig en del at sidens billeder er sat sådan op

den sorte tekst med tyk skrift type er lidt for meget brug ikke tyk skrift type men vis vil bruge det i overskriften kan det fungere noget bedre

god ide med google plus på siden det kan hjælpe siden op ad

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 170
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Danhost ApS:

Hej Helle

Det er en fin webshop du har fået stablet på benene - der ligger jo ret meget arbejde bag sådan en!

Hvis jeg skal komme med lidt brugbart, synes jeg du burde få lavet dig en tilmelding til dine nyhedsbreve. Du kan få utrolig meget ud af at begynde at sende nyhedsbreve! Sørg også få at gøre tilmeldingsformularen iøjnefaldende så du får så mange tilmeldinger som muligt.

1. Nyhedsbrevene minder løbende dine kunder om din forretning og du kan dermed sikre dig, at din virksomhed er ”top of mind”, så dine kunder tænker på dine produkter før konkurrenternes.
2. Yderligere styrker nyhedsbrevene dit brand, specielt overfor nye kunder, der bedre kan lærer din forretning at kende. Skriv derfor dine nyhedsbreve med en personlig tone, så dine kunder får følelsen af, at de kender dig. Dermed opstår der tillid til din virksomhed, så dine kunder bliver loyale og vender tilbage.
3. Nyhedsbrevene kan skaffe dig nye kunder, hvis de er så gode, at dine modtagere snakker om det til deres venner og bekendte.

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen
Danhost

Og held og lykke med din succes! 

Hej kathrine

Mange tak for dit indlæg, men jeg sender allerede nyhedsbreve og har en tilmeldingsformular på hver side når man går ind under kategorier, den kunne dog være noget mere synlig tænker jeg :-)

http://www.queeninfashion.dk/

 Din online modebutik. Billig mode til piger og kvinder.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 170
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

udnyt google viser op til 70 tegn forsidens titlen er ikke ret sigende på siden der står hjem det vil klart give mere vis skrev et ord der hvad siden omhandler

den zoom på billeder hvorfor forsvinder det stor helt vis slipper knappen det driller mig en del at sidens billeder er sat sådan op

den sorte tekst med tyk skrift type er lidt for meget brug ikke tyk skrift type men vis vil bruge det i overskriften kan det fungere noget bedre

god ide med google plus på siden det kan hjælpe siden op ad

Hej Mikael

Tak for dit indlæg :-)

Ja forsidens titel skal ændres også noget jeg har lagt mærke til istedet for der står Hjem :-)

Driller zoom dig på produktbillederne? Det gør den ikke ved mig. 

Hvad mener du med den sorte tekst med tyk type, hvilken en mener du?

Jeg har vidst en google + bare ikke fået den ind på hjemmesiden :-)

http://www.queeninfashion.dk/

 Din online modebutik. Billig mode til piger og kvinder.

Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 19
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er dog det for et apparat, man ser i banneret "Fjern din appelsinhud"?! Jeg fik lige nogle horrorfilm-tanker Surprise

Nå, til feedbacken: Find gerne en lækker skrift, formatering og skrifttype til din sidemenu og hovedmenu. Når du peger på Forside-knappen, er der forkert hover-tekst. Gør helst teksten "Billig mode! Køb fest kjoler og fede jeans" klikbar - ellers hjælper det nok ikke meget.

Du mangler desuden en præsentationstekst, der introducerer dit website. Hvem er du og hvad tilbyder du i få korte sætninger, man kan læse ved at kaste et hurtigt blik over siden. Jeg bliver selvfølgelig hurtigt klar over, at det er en tøjbutik, men lav altid en velkomsttekst til besøgeren.

Tilføj noget margin mellem tekst og boksenes kanter på undersiderne.

Desuden synes jeg, at du bør opdele din sidemenu. Der er nogle produktkategorier, der burde holdes sammen, mens punkter som "Udsalg" og "Nyheder" virker malplaceret midt i samme menu.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 170
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Steeven:

Hvad er dog det for et apparat, man ser i banneret "Fjern din appelsinhud"?! Jeg fik lige nogle horrorfilm-tanker Surprise

Nå, til feedbacken: Find gerne en lækker skrift, formatering og skrifttype til din sidemenu og hovedmenu. Når du peger på Forside-knappen, er der forkert hover-tekst. Gør helst teksten "Billig mode! Køb fest kjoler og fede jeans" klikbar - ellers hjælper det nok ikke meget.

Du mangler desuden en præsentationstekst, der introducerer dit website. Hvem er du og hvad tilbyder du i få korte sætninger, man kan læse ved at kaste et hurtigt blik over siden. Jeg bliver selvfølgelig hurtigt klar over, at det er en tøjbutik, men lav altid en velkomsttekst til besøgeren.

Tilføj noget margin mellem tekst og boksenes kanter på undersiderne.

Desuden synes jeg, at du bør opdele din sidemenu. Der er nogle produktkategorier, der burde holdes sammen, mens punkter som "Udsalg" og "Nyheder" virker malplaceret midt i samme menu.

Hej Steeven

Tja det er en kvinde-ting jo, det apparat, så måske ikke noget du har eller skal vide noget om hehe :-D 

Jeg vil helt sikkert finde en mere lækker og unik skrifttype, da flere har nævnt dette.

Hvor mener du præsentations teksten burde være?

http://www.queeninfashion.dk/

 Din online modebutik. Billig mode til piger og kvinder.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle:

Hej Mikael

Tak for dit indlæg :-)

Hvad mener du med den sorte tekst med tyk type, hvilken en mener du?

denne her sider her er der meget tyk skrift type på http://www.queeninfashion.dk/Alt_om_tojbutikken_queeninfashion

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 170
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Jeg vil kigge nærmere på det og tak :-)

TIl alle andre, kan ikke passe i ikke kan komme med flere ting for at gøre webshoppen bedre, :-)

http://www.queeninfashion.dk/

 Din online modebutik. Billig mode til piger og kvinder.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)