Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Advokatbistand, simpel 'ægtepagt'

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej juraminoer,

Jeg skal bruge en ægtepagt (postnup') som beskytter min virksomhed ved eventuel skilsmisse.

Alle ejendele skal altså deles på almindelig vis, undtagen mit holdingselskab (ApS) inkl. alt herunder, som 100% og uden nogen modydelse skal tilfalde mig.

På forhånd tak for gode tilbud.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Arnold

Du er velkommen til at ringe og så kan vi se om jeg kan gøre

Dyne Larsen kunsten efter...

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek http://www.familieadvokaten.dk/ 

Muligt en af deres standard dokumenter kan bruges - se muligheder under ægteskab, men ellers vil jeg forvente deres pris for skræddersyet dokument er rimelig. 

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Kim, fedt - via dit link fandt jeg minadvokat.dk hvor det kan gøres nemt og hurtigt til 2.800 inkl. moms.

@ Jacob, Tak for tilbuddet, men ovenstående var præcis hvad jeg søgte. 

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ønsker at få dit dokument gennemlæst af en advokat, skal du være velkommen til at få 3 gratis og uforpligtende tilbud her. Så er du dækket af advokatens ansvarsforsikring. :-)

Fra Århus
Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 24
Fra  MinAdvokat.dk Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En ægtepagt om særeje vedrørende en konkret virksomhed kan udmærket oprettes via MinAdvokat.dk. Jeg er advokaten bag sitet (og bruger ofte Amino), så det er sjovt pludselig at se mit website omtalt i en Amino debat.

Du kan læse mere om særejetyper inde på MinAdvokat - eller du kan e-maile mig direkte på ug@minadvokat.dk, hvis du har spørgsmål relateret til særeje, arv, ægtepagt, testamente og lignende.

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)