Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mono.net og SEO

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 10
Indlæg ialt: 19
Fra  Kechmara Carpets Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Har startet en virksomhed og skal have lavet en hjemmeside. Har tænkt mig at bruge mono.net, da det ser nemt og hurtigt ud.

Er der nogle der kender denne løsning, og er der lige så gode muligheder for SEO, som hvis man bygger en hjemme side op fra start, ved mono bruger man jo skabeloner, designs lavet på forhånd?

Er lidt grøn på det her område, men er ved at læse en bog om seo.

MVH Jacob .

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vil givetvis løbe ind i en masse problemer med mono.net, både mht. SEO og andet, som du kan undgå ved at vælge WordPress.

Tilmeldt 8. Nov 10
Indlæg ialt: 19
Fra  Kechmara Carpets Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak (; er wordpress nemt at bruge til en hjemmeside der skal have shop?

Tilmeldt 8. Nov 10
Indlæg ialt: 19
Fra  Kechmara Carpets Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Og er det ligemeget om min host er dansk eller udenlandsk?

Tilmeldt 8. Nov 10
Indlæg ialt: 19
Fra  Kechmara Carpets Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

MHT SEO self

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja WordPress er enormt nemt for de fleste.

Kanaloa:

Og er det ligemeget om min host er dansk eller udenlandsk?

Det bedste du kan gøre er at tænke på dine brugere også i forhold til SEO, er de bosat i DK, vil det givetvis også være bedst at du er hostet i DK, er de bosat i et andet land er det bedst at hoste der. Grunden er meget simpel, hastighed og dermed højere brugervenlighed. Hoster du fx et site i USA et sted, og dine besøgende hovedsageligt er fra DK, vil dine brugere opleve en op imod 3-6 sekunder langsommere hjemmeside (3-6 sekunder længere loadtid) end hvis sitet var hostet i DK.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 8. Nov 10
Indlæg ialt: 19
Fra  Kechmara Carpets Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen (: Har kikket lidt på prestashop, synes det ser vildt nemt ud med hensyn til shoppen.

Kan dog ikke finde ud af op man kan tilføje flere sider til shoppen, altså fx en "om" side, nogle der ved noget om dette?

Tilmeldt 8. Nov 10
Indlæg ialt: 19
Fra  Kechmara Carpets Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Og lige en til: Nogen der kan anbefale et shop plugin hvis jeg bruger wordpress? :D

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanaloa:

Og lige en til: Nogen der kan anbefale et shop plugin hvis jeg bruger wordpress? :D

Kommer lidt an på hvor mange produkter og hvor stort du vil have det, men fx woocommerce er et godt bud.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Aars
Tilmeldt 27. Jan 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan klart anbefale Mono.net! Systemet er super let at bruge og opdateres løbende med nye funktionaliteter... Mht. SEO, så fungerer det lige så godt som WordPress efter min mening.

"Tro på dig selv ellers får du ikke andre til det"

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)