Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 53
Fra  Alike Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg vil gerne igang med at lave en webshop, og jeg vil gerne skabe erfaring med at designe, skabe og sælge produkter - jeg søger derfor en person at starte en webshop med, som mangler en webshop - så vil jeg stå for programmering, design, tests, brugervenlighed, statistikker og marketing.

Det jeg søger nogle gode produkter at sælge, samt et start kapital til diverse betalingsgateways og eCom systemer (DynamicWeb eller uCommerce)

Jeg har stor erfaring i frontend udvikling og design, jeg har dog bare ikke været så meget ind over e-handel.

Jeg håber at høre fra nogle spændende kandidater!

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

For at forstå det ret.....
Vil du lave en komplet webshop med betalingsgateway osv. mod kun at få dækket omkostningerne!
Eller vil du være partner i en shop mod at du laver shoppen?

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 53
Fra  Alike Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

I princippet er jeg lidt ligeglad ;) men jeg vil gerne lave shoppen og stå for vedligeholdelse, og selvfølgelig få en gulerød i sidste ende :) men jeg er åben for forretningstilbud

Fra København
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Dejligt at høre at du er interesseret i at lære mere om webshops :)

Jeg kan ud fra dit indlæg forstå at din passion består i at opbygge webshops, hvilket lyder interessant, men det er ingen hemmelighed at indkøb, distribuering og fakturering af produkter normalt hører med til at drive en webshop, dertil kommer servicering af kundekredsen, der hurtigt bliver en tidsrøver...

Ovennævnte udfordringer kan du dog komme udenom, med lidt hjælp :)

Hvis du smider mig en personlig besked så har jeg en ide til hvordan du kan bygge ligeså mange webshops du har lyst til hvori du kan sælge stort set alle de produktkategorier du ønsker... Hvis du er interesseret vil jeg bede dig tage stilling til følgende:

1. Kan du lave hjemmesider til UK + USA markedet?

2. Er du villig til at tilegne dig viden om hvordan du får kanaliseret trafik til dine sites?

3. Er du dedikeret nok til at arbejde på at blive superdygtig til at bygge webshops?

Hvis du kan svare ja til ovenstående så vil jeg:

1. Finansiere din første webshop

2. Fylde den med spændende produkter

3. Stå for distribution, fakturering og servicering af kunderne

Venlige hilsener

Dijam

Fra København
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte et væsenligt aspekt...

Al fortjeneste deles 50/50 fra day one, så snart der er breakeven.(hvilket forhåbentligt opstår ret hurtigt hvis du er dygtig nok til at skabe trafik på sitet) Yes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)