Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rejsebureau

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Sep 12
Indlæg ialt: 24
Fra  YouSocial Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folkens

Jeg overvejer at starte et rejseselskab/bureau, som skal sælge billetter til Tyrkiet.

Hvad kræver det og hvordan kunne ens forretningsmodel se ud ?

Plus hvordan skaffer man billetterne og hvad er avancen?

Andet viden eller input må også tilføjes

På forhånd tak

//Ümit

Fra København
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ümit

Dit udgangspunkt for at ville starte en sådan virksomhed bunder muligvis i at du har adgang til en kundekreds? Jeg baserer dette med udgangspunkt i dine spørgsmål.

Hvis dette er tilfældet, ville jeg hellere identificere en eksisterende udbyder af rejser til Tyrkiet som du kunne hjælpe med at skabe øget omsætning mod en del af fortjenesten. 

Jeg tror denne tilgang ville være den hurtigste måde for dig til at komme igang med at få sendt folk på ferie til Tyrkiet, samtidigt med at du i processen uden tvivl vil få svar på alle de spørgsmål du stiller.

Ligeledes er det forholdsvist risikofrit for dig at komme igang rent økonomisk da du i realiteten kobler dig på et system der fungerer i forvejen.

Der er ingen grund til at opfinde den dybe tallerken 2 gange Big Smile

Venlige hilsener

Dijam

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 12
Indlæg ialt: 24
Fra  YouSocial Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input - du har ret i nogle punkter.

Men jeg tænkte på om der måske var nogen der vidste hvordan disse aftaler bliver lavet og med hvem hvis man skal sælge billetter - altså hvem tage foreksempel Tyrkiet eksperten fat i, når de vil sælge billetter eller hvordan foregår det lige ?

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er forskellige måder at gøre det på - vil du bare sælge flybilletten og hotel, eller vil lave ture med egen guide osv? Der er forskelle på at være Rejseagent og rejsebureau så vidt jeg ved. (Tjek med rejsegarantifonden). 

Jeg ville nok ringe til de flyselskaber som flyver derned, og så høre hvilke aftaler man kan få med dem. Hvis du vil tilbyde guidede ture, så ville jeg selv ringe til nogle lokale hoteller og få nogle priser der. 

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)