Hejsa, |
Overtrædelse af registreringsbekendtgørelsens paragraf 115 giver en pæn bøde og forbud mod at bilen kører videre.
Hejsa, |
Overtrædelse af registreringsbekendtgørelsens paragraf 115 giver en pæn bøde og forbud mod at bilen kører videre. |
Du kan faktisk risikere at du skal betale den fulde afgift i Danmark. Og der sagde politi betjenten at man kan få en KÆMPE bøde for det.
|
Problemer med din iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.
Ja - man slipper ikke med ordensbøden på 500 kr. |
Jeg sad i min svenske svogers bil på korttidsparkering i Kastrup medens han hentede en ven kun han kendte i lufthavnen. Jeg tog bare føresædet for at kunne rykke lidt hvis andre skulle til, men svoger havde kørt der ud og skulle køre videre. |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Hvorfor skulle din kæreste ikke kunne betale afgift af din bil??? Jeg har selv undersøgt reglerne da jeg boede i Flensborg. |
Det er værd at prioritere, at din kæreste gerne må køre bilen, hvis du er fysisk tilstede i bilen under kørslen... |
Men det er vist kun hvis du har en grund til du ikke selv kan køre bilen? Mindes jeg at have hørt |
Jeg er ked af at sige det, men så har du hørt forkert |
@ Cookie. Der er nu flere tilfælde, hvor man som dansker lovligt kan køre på udenlandske nummerplader. Eksempelvis i nogle situationer hvor man via et ansættelsesforhold har firmabil. |