Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger rådgivning vedr. SEO til shop med sexartikler

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 3
Fra  Sexyfashion.dk Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har startet en sexbutik på internettet (www.sexyfashion.dk). Mine priser er billige, og kvaliteten er høj. Jeg døjer dog lidt med at blive synlig på google. Hvordan maser man sig frem, og skyldes mine problemer mon de produkter jeg sælger.

Jeg søger lidt SEO rådgivning til sexartikler.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Wink Det ville være en god ide. Du skrev hvilke side det drejede sig om.

Din profil er også anonym. Og det er som bekndt vanskelig og forholde sig til. Wink

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Hammel
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 13
Fra  Adult Traffic Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Det ville være en god ide. Du skrev hvilke side det drejede sig om.

Mit gæt ville være, der var tale om websitet www.sexyfashion.dk, som det også fremgår i overskriften Smile

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 3
Fra  Sexyfashion.dk Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Ja, det drejer sig om www.sexyfashion.dk

Jeg har andre websites i andre brancher som ligger på side 1 uden problemer. Bare ikke denne her. Jeg er udmærket klar over at ord med sex og lignende i sig selv kan være et problem, men mine konkurrenter dukker da fint op.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at overvej, om din titel kan laves en anelse bedre (brug f.eks ikke . efter navnet)

Derudover fjern metakeywords, eller lav dem relevante.

Tilføj en meta beskrivelse med en "call to action"

Benyt ikke samme alt tekst på logoet som din titel.

Skriv en mindre spammy tekst på forsiden (der er ingen tvivl om at du går efter søgeordet sexlegetøj)

Tilføj tekst på alle underkategorier.


17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

sexyfashion.dk:
Jeg har andre websites i andre brancher som ligger på side 1 uden problemer.

Det skyldes enten lavere konkurrence, eller at du har gjort noget andet end på den pågældende side.

Den er stort set ikke optimeret, og du kunne - no offense - nok godt have brug for en mere uddybende gennemgang, end hvad du kan få her i tråden.

Det sagt - brug Jonas' udmærkede råd og lav interne links i de tekster, du skriver.

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 3
Fra  Sexyfashion.dk Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Ja, jeg ved godt at der kan gøres meget endnu. De andre sider jeg har er også almindelige hjemmesider, og ikke shops. Denne her er prestashop, og det er ikke sådanne lige til at optimere. Her optimerer man jo bare varerne med seo tekst. Til gengæld har jeg lavet en fangside på sex.sexyfashion.dk som skulle sende kunderne videre. Her har jeg gjort lidt af hvert, men heller ikke denne side er særlig synlig.

Drejer det sig ikke også om eksterne link.?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

første få orden siden

ingen tekst på flere undersider eksempelvis denne her er der ingen produkt beskrivelsen derved ikke en let sag at optimere denne underside da der er ingen tekst der .

få lavet unikke produkt beskrivelser på siden dem som er lavet er linje for linje flere af dem ens eksempelvis denne her underside http://www.copyscape.com/?q=http%3A%2F%2Fwww.sexyfashion.dk%2F6396-beach-trimmer-intimshaver.html det er en meget stor fordel med unikke tekst som ikke bruges på flere andre webshops så sæt dig ned og lav en masse gode unikke tekster på siden.

jeg ville også sætte twitter logoet på siden , da jeg går meget op i de social medier , derved det kan give lidt man kan dele din hjemmeside .

når der er orden på siden

tjek her hvad der peger mod siden der er meget der kan forbedres https://www.majesticseo.com/reports/site-explorer/summary/sexyfashion.dk

gode ideer videoer på siden massevis

få lavet presse meddelelser ud om siden

flere ekstra ideer her http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx og http://www.amino.dk/forums/t/169188.aspx

være aktive over alt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

sexyfashion.dk:
Til gengæld har jeg lavet en fangside på sex.sexyfashion.dk som skulle sende kunderne videre.

Med hvilket formål? Det er jo den tekst, du burde have på forsiden - bare ikke helt så spammy.

sexyfashion.dk:
Drejer det sig ikke også om eksterne link.?

Når din on-site SEO er så dårlig, betyder indgående links meget lidt i det samlede billede.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)