Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import - finde god leverandør?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min plan er at starte importvirksomhed med salgnettet. Det drejer sig om import af hovedsageligt tekstiler/accessories. Men hvordan i alverden får man startet og får kontakt til seriøs leverandør i f.eks Kina el. Thailand. Hvor går man hen?? og hvordan undgår man faldgruber?

Fra Århus
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 11
Fra  Job & Netværk Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Præcis det jeg også leder efter så jeg hænger lige på her.

Det skal nok helst være fra EU, da det fra andre steder er mange regler, told osv

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Start evt. på alibaba.com

- udfordringen er så at sortere i dem, - men der er maaaange at vælge imellem. Stick out tongue

Mvh
Chris

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også brugt alibaba.com nogen gange og det har egentlig fungeret rigtig fint. skriv lidt med leverandøren først. vær sikker på hvad planen er inden du bestiller og så kan man også tjekke sådan noget som hvornår de sidst har været logget på osv. hvis det er et halvt år siden er det nok ikke så seriøst. 

andre sider som jeg ikke kender ligeså meget til, men som jeg ved fungere på nogenlunde samme måde:

www.made-in-china.com 

www.tradeindia.com 

alternativt, og lidt sjovere, kan man jo også selv tage afsted ud og finde nogen. :)

Fra Grindsted
Tilmeldt 21. Sep 12
Indlæg ialt: 36
Fra  dampetten.dk Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også se dig lidt om på dhgate.com. Siden hjælper med at sikre kunden, hvilket leverandøren giver %er for. Der er måder senere at skabe direkte kontakter på.

e-cigaretten - bedst hos dampetten

e-cigaretter, e-juice og tilbehør.

Fra Sarasota (USA)
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 11
Fra  G-Dive Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har handlet med østen i mange år, men har altid benyttet mig af lokal kontakt f.eks i Kina. De fleste firmaer er både seriøse og ærlige, men husk på at vores kultur er meget forskellig, og det du måske anser for værende normalt er ikke normalt i en kinesers øjne.

Ved at handle uden at kende den virksomhed du handler med, uden at have besøgt dem ved du intet om deres produkter og arbejdsforhold for de ansatte.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Pak kufferten og ta' afsted - Der er snart Canton Fair i Guangzhou, hvor du finder massere af leverandører.

Hvis du ikke har erfaring med import, så kommer du til at bruge meget tid og hovedpine, før du finder en god leverandør. Det kan kun anbefales, at tage afsted og besøge fabrikkerne derude. 

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan finde mange af dem over hele asien.

Det er let af finde leverandører, men lidt sværere og dyrere at finde gode og pålidelige leverandører.

Skriv en private besked så kan jeg sætte dig i kontakt med nogle personer der kan hjælpe dig.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra Skive
Tilmeldt 29. Aug 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du

Jeg synes at du skulle ta en tur til Paris det gjor jeg og har fået mange gode kontakter inden for tøj og sko.

hilsen

Bjarne H. Jensen

Evening Star ApS

Erhvervsparken 7

7800 Skive

Mobil nr 24674032

Mail. auktion@auktions-salg.dk

 

 

Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan se at du søger at importere fra Thailand. Jeg har en rigtig god forbindelse, der bor i Bangkok.

Du skal være velkommen til at kontakte mig på 

29855255

Venligst

Nico Løje

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)